2017. január 29., vasárnap

Nagyi tortája

Nagyi tortája akár ilyen is lehetne:)Egyszer,ha eljön az idő és nekem is lehet majd ünneplő-tortám,akár ilyen is lehetne az ő piskótájával,és az ő krémjével.Most kikísérletezi cukormentesen,Eritritollal,így csökken a ch-ja is és én is jobban fogom szeretni:)
Megszólal ízre ez a torta!!!!!Cukorral 1 szelet ch tartalma 13 ch.Még így is baráti és nagyon kedvező.Nagyon dícséretes,hogy Nagyi ilyen ügyeskezű és kreatív!Köszönjük!!!

Most picit döntenem kellett,hogy lapozok vagy becsukom a könyvet.Harmadik verzió lett,visszavittem a könyvtárba a könyvet és nem szeretném most kikölcsönözni ezt a könyvet.Lehet,hogy később újra lapozgatom,de a mostani időszak nem éppen egyszerű órái miatt döntenem kellett.És küldtek egy jó cikket is nekem(Anyukám)-és mindent tartalmaz amit most nekem tudnom kellett..
A megőrüléshez is energia kell.Én ezt az energiát az életem továbbéléséhez fogom inkább hasznosítani.

És nem fogok megőrülni.

Diabetes szempontjából sem lehet nagyon az energiáimat másra pazarolni,bizony gyakran mérek éjjel vércukrot,Most valami nem stimmel,nagyon labilis M cukra.
Mindent megteszek Érte!

És ezt pedig azoknak üzenem akik nem tudnak a munka nélkül létezni és elmulasztanak olyan élethelyzeteket,amik a későbbi életre nézve fontosak lehettek volna.És mindezt tényleg így is gondolom,élményt gyűjtsünk és picit az sem baj,ha kiveszünk egy nap szabit.mondjuk egy finom ebéd mellett beszélgetni,nyugodtan,megteremtve....és elfeledve a nehézségeket oda tudunk figyelni a másikra pl felhúzott térddel,kávéscsészét markolva és beszélgetve,csak úgy hallgatva a másikat és nem rohanva talán elpakolhatunk magunk után,mintha lenne időnk.Mert a nagy rohanás tönkretehet testet/lelket.

Bölcseletek után induljon az esti programom:a 2 gyereknek holnap ebéd kell a suliba,talán este 20 órakor talizunk majd,gimis szülőire megyek munka után:)

Kívánok jó vércukrot mindenkinek!A napi jó vércukorért most is megdolgozom.Tornázom:)-talán mindenki pici időt szánhat erre a saját életében is.A döntés mindig a mienk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése