2017. január 28., szombat

P szülinap -gasztronómia szempontjából nézve

P 11 éves lett ma.Itt most nem a ch-król szól az ebéd sem,de emellett 4 főre igencsak érdekesen alakult a menüsor:)

A megérdemelt kávém mellett írom a blogbejegyzést,szerintem 10 pontos kávé!:)

Húsleves,ch csökkentett update tésztával.Kurkumás-currys csirkemell,kurkumás rízs,kinek zöldséggel,kinek zöldség nélkül csak kukoricával,vagy csak rizzsel.P ugye kihagyta egy az egyben a zöldséget.M-nak süti nélkül 60 ch volt az ebédje.A cukros torta ch-ja is ismeretes,Nagyi azt is számolta,13 ch/szelet.A tejszínhab diabos,mindig ilyet veszünk,ezt P se sérelmezi soha,mert még finom is!Volt piskóta tekercs 0.2 ch/db és volt általam készített keksz rolád,14.5 ch/db.Igazán szülinapos menüsor?P kívánta ezt a husit,a húsleves adott volt.Mindenki jóllakott és a pontszámok:P=9.Nagyi=10,M=8 és én=10 pont.Egész jó átlagot zártam:)

Én már csak így..mint tavaly Velencében a kókuszgolyókkal,de Anyukám még hoz gyertyát,olyan aranyos.

A boldog szülinapos!

És tényleg boldog!

A TORTA.

M 4.2-vel állt neki ebédelni,70 ch-nak megfelelően szúrt Inzulint és nyugodt szívvel ehetett tortát is,ez az érték ideális volt most egy szülinapi ebédhez!:)

A diabos tejszínhabot is jól tűri a szervezete,ezt nem számolja soha ch-nak.

Ízletes ebéd a jeles napon.






A feliratok soha nem maradnak el nálunk:)


Az előkészületek.

Az egyik ajándék a kedvenc boltjából.

A húsok illata se semmi ám ilyenkor és a kurkuma remek a vércukor stabilizásásánál is,és immunerősítő.

A brokkoli egyelőre az én tányéromban landol csak.Én nagyon szeretem.

És a szülinapon nincs rossz kedv annak ellenére,hogy nem jó periódus ez nekünk családi élet megélése szempontjából.

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése