2017. január 27., péntek

Gomba-ovi látogatás(ch-szemmel)

Gomba.Ovi.Továbbképzés.Kicsit gasztro-szemmel.Hű,azért ez a magyar konyha...finom,de itt ch-t nem számolnék.:)

A sütik isteniek voltak.

Persze ettem,most nekem a ch nem számított,a napokban alig ettem valamit.

A töltött káposzta isteni volt,kemencében főtt.

Minden ételt megfűszereztek pikáns lakodalmi gondolatokkal,így minden kerek egésszé vált.


A főtt hús,na ez itt nálam aranyérmes fogás volt a tormával!




Az újházi tyúkhúsleves pontszáma 10.Mennyei volt!



Házi szörpöt szolgáltak fel.

Zene folyamatosan volt.

És az ebéd itt főtt.Nos komment nélküli.Fenomenális ötlet!




A fehér kenyér.....mint olyan.Most ettem egy szeletet,de tény,nekem nagyon fehér volt.

A táj vidéki,Gyönyörű.



A néptáncosok lakodalmi bemutatója csak fokozta a lakodalmas népszokásokról szóló továbbképzésünket.

Nos,volt kedvencem.



Összkép a mai napról.Meseszerű.


Az ovi szép,tiszta,harmónikus.Az életnek is ilyennek kéne lenni.

Nem győztem betelni vele...

A menyasszonyi főkötő.

Az ovi folyosóján a kiállítás.

Ritka.Emberek,akik értéket közvetítenek.Jót,jól.

A napokban megzuhantam lelkileg.Ma feltöltődtem.Lelkileg.Óriási élmény volt.

Itthon M cukra elég jó,volt hypózás is,de P csokijából egy sornyit kapott,így öröm is volt.
Megérkezett Nagyi is vidékről,a szülinapi tortát Ő készítette,és M kapott diabetikus hókocka sütit,ami a kedvence.

Én is elkészítettem még délután a határidős munkámat,így a hétvége nekirugaszkodásból indulhat P szülinappal és M-nak sem lesz meccse,bár Apához pár órás kitérő lesz a szülinap miatt a gyerekek részéről,de gondolom intelligensen lezajlik a határozat megszületése előtt.
De erről majd holnap.
Képekben.Is.
Jó vércukrot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése