2017. január 31., kedd

Mínusz 10



 Szülői után kicsit kreatívkodtam P-val,rá is kell idő,energia,figyelem.:)Nagyon jól telt ez a 40 percecske.Ma nem tornáztunk,erre áldoztuk az esti szabadidőnket:)Az ő kockahasa a legjobb motiváló arra,hogy tornázni kezdjek.P tökéletes alakkal megáldott!!!Az ő szemüvege(kék)az iskolai faliújságra készült.Úgy tökéletes tervezés,mint maga P igényszintje az ilyen alkalmakra!

Sokan kérdezik hogy vagyok.Ezzel a képpel mindent elmondok!

A szülőin M szerintem érdemben el sem hangzott,mint diák,vagy probléma,vagy bármi hátráltató.Sőt megkérdeztem a szülői végén mit tapasztal a tanárnő.Azt mondta nagyon akar,kűzd és minden rendben van.
Szívem hálával telt meg.És gondoltam is:fiatal Tanárnő,de nagyon jó kezekben van és annyira örülök,hogy ott tanulhat,azt amit és úgy ahogy.Hálás vagyok!Mafla kamaszságát kompenzálja a jellemével.M-t imádom!
P-át úgyszintén.Szerdán meglátjuk Róla mit mondanak a jó suliban.Ja,4.5-ös bizivel állított haza P.Nyelvi suliban 5-ös angollal és tele ambícióval!Imádom!!Hálás vagyok,hogy ott tanulhat ahol,azzal akivel van és N.néninek örök hála.Szigorúsága,határozottsága,statisztikai hajlama pont P-nak kellett az én lágyságomat,anyai szívemet kompenzálja!
Istenem,mennyire boldogság,hogy 2 ilyen csodálatos gyerekem van!!!!

Reggeli sztori.:
Este edzés volt M-nak.19.9-es cukorral tért haza.Edző az egekbe piszkálta:)
Kompenzált negyed 10 -kor.11-es cukor lett 22 órakor.Lantus be a szokásos 20 egység.Éjjel mértem:3.6.Etetés,ivászat.Nincs magánál,picit aluszékonyabb-azaz semmire nem emlékezett reggel.Evett,ivott,szerencsére ezzel nem volt baj,nyammogott,nem nyelt félre,nekem ez volt ebben a feladatom felügyeljem.Hajnali 3-kor kontroll mérés:8.0.
Reggel ő kel.Mér,kiabál 16.4.
Basszus,nem ment le,hanem fel???-kérdezem.
Vicces nevetés mellett:minusz 10-mondja M.

Nos 6.4-es tökéletes diabeteses cukorral ébredni már felemelő.

Szóval mafla kamasz"minusz 10"!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése