2017. január 31., kedd

Trieszt tervek-ill"ne blogolj!"

Újabb tervek,szerintem az 5 éves tervben benne lehet.Gyerekekkel tervezem.Trieszt.nem a világvége,bár sok-sok órás út....Tervezett buszutak vannak Triesztbe,kastélylátogatással.Diabostól,2 gyerekestől tervezek:)Gyönyörű,egyszer látni kell,fantasztikus hely!Még gyerekkoromban voltam ott,megkopott emlékképeim vannak,de azt tudom ami kép bevillan az gyönyörű!És ezek az utak nonstop utak és az étkezés önállóan történik,amiben nekem óriási rutinom van,tökéletes menüsor sorakozna a táskánkban:)P szeme fel-felcsillan ha erről beszélek.M már annyira nem foglal állást,de fotózás,médiavilág szempontjából ígéretes lehet az ő számára is:)
Dolgoztam ma is,holnap is megyek,az 5 éves tervbe bele kell férjen az út!

P edzésen,M. edzésre indult.
Én is megyek a tervezett mozgásomra.
Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!

Ui:volt aki arra kért az Ismerőseim közül ne blogoljak.
Néztem értelmesen.
Miért is?
Napi 100-200 fő olvassa a bejegyzéseket,írnak M-nal kapcsolatban vagy éppen csak köszönik,hogy náluk pont így van és jó,hogy leírom,kiírom a gondolataimat,mert megkönnyebbülés részére,hogy nincs ezzel egyedül.Diabbal élni valóban nem mindennapi.Ahogy mi csináljuk nem szokványos,inkább különös legfőképp,de a 3 havi hemoglobin értékre törekedve a maximum jót kell kihozni.Bizony nem mindegy mit eszünk,nem mindegy mennyit és nem mindegy mikor.Ha valakinek ez probléma,hogy észrevételezem az egészségtelen táplálkozását,hát teszem szét a kezem mikor 200 ch-t pakol be csak úgy egytálételként.......nem jó.Azaz jóllakottsága lesz,de 5 éven belül:lehet megkeres,mert nagyon nem lesz jól,nem lesz jó a közérzete,nem lesz jó semmi,mert a belső szervek,az érfal nem felejt.Táplálkozik abból amit megeszünk,ahogy megesszük és amikor elfogyasztjuk!!!!!Fontos a minőség és a mennyiség könyörgöm!!!!És bizony blogolok és bizony aki nem szeretne nem olvassa el:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése