2017. január 29., vasárnap

Kamasztúlélésre

-Ok,fél óra és ellenőrizlek-mondtam én
-Mi vagyok én ovis?-mondta M.
-Nem vagy ovis,egy mafla kamasz vagy,akit néha nem árt ellenőrizni.-én.(vasárnap-FIFA kellékekkel a kezében aligha fizikázik)-de meglátjuk 30 perc múlva:)




-P,fél óra és trambulin-asztal-vizit,tolltartó ellenőrzés,és táska-vizit,tesi cucc összerakás.(vasárnap este)
(P kapkod)-neeeee(itt tudja mi a tét):)(mobiltelefon+töltő)

...és P pakol,trambulint üresre és már aligha tároló kinézetű,a tolltartó is alakul,a táska is és a tornacucc is valahogy összeáll.Még van idő.Mert tudja mi a tét.


Másnak is ajánlom.Már volt megőrzésre nálam sok elektronikai kütyű,mert működik és a hangomat sem kell felemelni.És egyedülálló szülőként is túl kell éljek két mafla kamaszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése