2017. január 21., szombat

M bizije

M bizije.Diabbal,diab mellett,versenysport mellett!Óriási és nagy gratulációm,hogy ezt így....!!!Boldogság!

A kapcsolatom rendezése folyamatban van.Sok energiámat,erőmet,időmet felemészti,picit engem is felemészt...de a -jó-megoldásra törekszem.Nem engedhetem meg magamnak a megőrülést!!!!

Firkin együttes Lilijével az interjú után.Büszke vagyok ám nagyon M-ra!

És a nem feladás vezet eredményre!Hiszek benne és piszok erősen képviselem azt,amiben hiszek!

P szülinapocskájára készülünk.Pihe-puha drága:)köntöst választott magának tőlem.Megkapta!Imádja.Mindig köntösben van,napközben is:)Igggazi Hölgy.Imádom.Jövő héten szülinapocska.A 11.!!!!

A tegnapi reggeli cukor 20-as volt.Oka ismeretlen.Talán a lélek kiabál és dolgozik.Szigorú fekvés mellett és citromos víz mellett helyreállt a nem éppen kedvező vércukor.
Történt egy vicces dolog is.Pizzarendelés.M rendelte mert én nem voltam otthon,csak már az átvételkor.
Kiszállított pizza számláján:Murzsa György név.Az lennék én:))))
Nos azóta Murzsa Családként élünk itthon.Murzsa M,Murzsa P és jómagam Murzsa György:)
Mosoly ez,ami most jól jött picit a nem éppen vidám mindennapokban.

Jó vércukrot mindenkinek!!!!Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése