2017. április 11., kedd

Eldávidosodás-jelenség

Olvasnak.Néha írok....-így döntöttem:)
Rengeteg történés van....De abból könyv lenne....és ez most itt nem erről szól.
Semmi,azaz nem sok minden van rendben nálunk.
Én kikészítem a vitamint,megveszem a boltban.Nem patikában ezt sem,hanem én választom ki a NE-nyi D-vitamint,ami a háziorvos szerint szükségtelen....szóval én veszem meg,mert Anyai szívem és az olvasottak alapján szerintem igenis szükségszerű.
Minden este a sorozatos kérdéseket felteszem..fogmosás,lecke,vitamin stb..ha nem teljesítette a kamasz...hát teszem szét a kezem,én megtettem.És tudom.Minden nap megteszem egyszer,de lehet többször is ezeket a kanyarokat.Látom mi megy ki a kukába étel,látom mi az amit én megveszek azért,hogy talán a silányabb minőségű ételből,de mégis a szervezetbe jusson.Ha nem ott landol ahol kell...teszem szét a kezem,én megtettem.

Teszem szét a kezem,mert igazán 2 kamasszal élek.
A diabos kamasz már nem dicsekszik sem a jegyeivel-bár az az E-naplóban benne van,de a cukor értékekkel sem-ha éppen nem lenne látványos ez-az a hűtőben,vagy speciális cukormentes étel otthon,akkor nem is lenne felfedezhető,hogy diabos lakik a házban.
A másik kiskamasz csukott ajtónál szépen elvan és a világháló....

Nem panasz,feladtam.A diab téma elcsépelt,unalmas és ennyi.M-t nem érdekli.Eldávidosodás.Annak hívom.Amikor M cukorbeteg lett a Heim Pálban együtt feküdt-egy szobában többek között-Dáviddal.Nagyon laza fiú volt,aki már több éve diabos volt akkor,de rendetlenségei miatt újabb beállításra be kellett feküdjön a Klinikára.Nos ő volt Dávid.Akkor még a Lantus penje ismeretlen volt számunkra,eldobható,hú de klafa kis toll volt akkor a szemünkben.Nos Dávid előadta ott a fiúknak a mekis történeteket,néha beevéseit és a nem törődöm a diabbal állapotot.Ott és akkor én azt hittem hát ez M-nal soha nem fog előfordulni,ő jólnevelt és mindig engedelmesen csinálja amit mondok neki.
Igenám,de 4 év eltelt,M kamasz lett.Kitapasztalta szervezetét és igen,nem igazán érdekli a diab.Azaz eldávidosodás lett nála.Jelenség.És  bekövetkezett,ami nem gondoltam,hogy megeshet.

A történetről lehet sejteni mit tudok én ebben tenni.

Ezért arra jutottam,nem tölthetem mással az időt húsvétkor,kipróbálom a képen látható tojásfestési módokat.
M megkapta a kölcsön fotógépet-na biztosan nem látom a szünetben őt sem,mert most munkálkodni fog.P Nagyinál lesz.
A bio-tojásfestésemről beszámolok majd:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése