2017. április 5., szerda

Márciusi pillanatképek

Megint egy pici bejegyzés március hónapról: Anyukám sütijei.Cukormentesek.És ő így számol.Grammra.A vége mindig megbízható,jó érték lesz!A sütik pedig:mennyeiek!!!Hozott még diab darált kekszet és sajtos rudat is.Csak látogatóba jött,de 4 féle sütit hozott:)

 Mozgás volt bőven márciusban is.
Alma-sajt saslik.
Répa-torta.(M szerint finomabb volt,mint amit a Hópehely cukrászdában evett diabetikus sütit.Azért ez jólesett!)
Zsemlemorzsa helyett szezámmag!Tojásba ketchup.-újítás.Ch csökkentés céljából(is)
 Azért mert nem írok napi blogbejegyzést.....megvagyok a konyhában.Köszönöm!
 Vannak színes ebédeink.Néha megérdemeljük!
 A (hozzáadott)cukormentes vörösborban párolt körte csokiöntettel.Hm.:)-szerintem a hónap fotója:)
 Sütőtökgolyó cselesen:)
 Sweetmami sütijei-részlet.Tényleg nem unatkozom!


















Van jelzés,hogy miért nem írok....olvasnának...hát amint érzékelhető...írogatok.
Ígéretet kapott M kölcsön fényképezőgépre...indulhat a fotózás majd....Minden-minden a régi nálunk.Tervek....mindenre a megoldás keresése....ötletelgetések.....kamaszkori áldásos mindennapok:

P:mérges rám...mert én még Szülő módjára érdeklődöm,fontos a tanulás,fontos,hogy mi van vele.
(becsukta az ajtót a szobájában)
Én pakolásztam és találtam pár dolgot ami jó lehetne P-nak és vittem.Kopogtam.
P:zavartan kiszól.Hm....
Én:Mi a baj?
P:kis idő múlva.Nyitnám,de nem találom a kulcsot....
(úgy bezárta a szobaajtót,hogy....eltette a kulcsot is)

Nos,ha valaki önmagát zárja szobafogságba:)
1 óra múlva nyílt az ajtó,meglett a kulcs:)

Szóval,nem unatkozunk!

Jó vércukrot mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Profi CH-számolás, nagyon szép, és biztos finom is a végeredmény :)
    Ínycsiklandó a többi is :)
    Szobafogság :)))
    Nagyon jó cukrokat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukám nagyon hamar megtanult a diabos konyhában mozogni,egy Nagymama így lesz ám NAGYMAMA!És igen a sütik mennyei finomak.Amikor a diabos gyerek NO'1 helyén szerepel a hókocka és nem tudja beelőzni semmiféle bolti agyonreklámozott édesség...akkor azt mondom:nagyi kérlek,legyél a M kedvére...és nagyi 250 km-re is elhozza úgy a hókocka sütit(egész tálcával!!!),hogy annak se télen,se nyáron semmiféle baja nem lesz.Mindenkinek ilyen Nagymamát kívánok!!!

      Törlés
  2. Mélységesen egyetértek, ilyen egy NAGYMAMA :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszták ezek a sütik! Elkérhetném a receptjüket?

    VálaszTörlés
  4. Nálad is meg van vagy csak anyukád tudja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a bejegyzésben a legfelső 2 süti a Nagyié-A többi fotón az én sütijeim szerepelnek.Amint hétvége lesz leírom a recepteket!

      Törlés