2017. április 17., hétfő

"Mirelit-gyerekek"

 Joghurtos halpanír.Joghurt(natúr)fokhagyma,só,zs.morzsa.
A kék tálkában mindig M kiszámolt ebéd ch-ja van.Az ott látható 60 ch.A kuszkusz és a köles a nemszeretem kategória,de nem ehet az ember mindig rízst és krumplit ha egészségesen akar táplálkozni:)















Hát persze,hogy én voltam a nemszeretem anya ilyen ebéddel.M legyűrte hősiesen plussz majonézzel.Megállapítom,hogy a mirelit táplálék mindig nyerő.
A sült krumpli és a rízs és a szokásos rántott hús a mindig nyerő.A húsleves azért mindig sikeres és így a poci nem maradt üresen P-nál sem.
Senkinek nem kívánom ezeket az arcokat amiket én ma láttam.
Nekem is egyszerűbb lenne zacskós levest főzni 5 perc alatt utána sült krumplit zacskóból kivéve kisütni olcsó napraforgóolajba kisütni és mondjuk előre panírozott husit kisütni mellé valami cukordózissal telerakott ketchuppal meghintve.Ja és utána egy kis carte d'or is lecsúszna.

Nem mérgelődöm,de agyalok ezerrel,mert holnap is főznöm kell a 2 kamaszra még nincs suli,de én dolgozom már.

A sütik még mindig a hűtőszekrényben vannak,dobozoknyi...ünnep volt(szomszéd néni tortája,Nagyi 2 féle tálcányi sütijei).Majdcsak elfogy....de nem tendenciám,hogy addig együk,amíg van,mert kár lenne kidobni...(az én pudingos-kekszes sütim már kukában,mert így az már senkinek nem kell majd:)...)

Na megyek,tényleg nem érdemes reformosítani a 2 kamasznak.Ők" mirelit-gyerekek."

Jó vércukrot mindenkinek!
 

1 megjegyzés:

  1. Sokszor szeretnék én is "hagyományosan" enni. Sokszor szeretnék csak úgy elővenni valami mirelitet és 5 perc alatt készre tálalni. Te hős vagy a főzéssel, kétfélét, kétfelé. Nekem otthon csak magamra kellene főznöm, de sokszor eszem helyette a vajas-paprikás kenyeremet, mert egyszerűen nincs lelkierőm egy adagot főzni magamnak. Úgyhogy kalapemelés!

    VálaszTörlés