2017. április 29., szombat

Sweetmami itt...s Sweetmami ott:)

Fáradtan,indulás előtt....10 óra indulok megnézem az ovisaimat egy rendezvényen,a közelben van-így bevállaltam.Az ebéd pipa,az ujjam sikeresen megégett a reggeli főzöcskében,de lényeg,dél körül hazaérkezés és csak tálalni kell az ebédet.Egy gasztronómiai rendezvény közepébe csöppentem...a ruhám is füst-szagú...lett....

Megérkezve picit várni kellett,volt egy kis technikai probléma...de ügyesek voltak az ovisaim,3 lányka az "enyém"közülük:)))


Azt hiszem érdemes volt megnézni őket fáradtság ide-vagy oda...A saját gyerekeim olyan kamaszok...nem kérnek belőlem,magukból meg nem adnak semmit,csak ha érdekük kívánja...
.

Most állok neki a Kinder tejszelet tortának.Igen,továbbfejlesztem a sütit,tortaként.elvileg 12 szeletesre egyelőre.Ha sikeres lesz lehet nagyban gondolkozni:)

A jó vércukor tekintetében a magaméra vigyázok,a kávémat is fahéjjal iszom stb,de a diabos gyerekem cseréli be a salátáját egyéb nem éppen diétás dolgokra ebédnél.Tehetetlen vagyok ez ügyben.Csak annyit jegyzek meg mindig:10 év múlva meglátod a következményeit,ugyanis az vagy amit megeszel....és megy tovább az életem és a diabos gyerekemé is.Egy dolgot tehetek:a lehetőséget felkínálom neki.Ha nem él vele:az ő felelősége!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése