2017. április 25., kedd

"mégsem vagyok fáradt"

Könyvtárban voltam tegnap....rendeztem P késedelmi díját is:)-mert ő nem anyja nem tartja fontosnak a határidőket:)Találtam egy könyvet.Bár csak levettem a polcról-cím alapján-az ételek nekünk kevésbé használatosak,mert már nem kell a szendvicsekből vonatot faragni,vagy a paradicsomból nem lesz lufi,hogy egye meg a gyerek.Hajaj,örülök ha a ch annyi marad amennyit én számolok és nem kerekedik hozzá még vagy 20 ch csak úgy bónuszként,hogy szegény poci,hát éhes.....
Vannak a könyv hátoldalában hasznos mondatok.Kár,hogy én nem fordítottam nagy hangsúlyt a családi étkezésekre régebben.Egyébként mindenki hoz egy mintát,és valahogy azt viszed tovább..hacsak nem történik valami az életedben.
Hát nálunk történt.A diabosság.








Itt van ez a recept.Jó-jó.De!
Én nem használok aszalt gyümölcsöt,nem is eszem.És a cukormáz o de kis helyes,de!
Én talán a kókusszal variálnék pár csepp ételszinezékkel.nekem még mindig jobban belefér az ételszinezék,mint a cukor!



Itt egy másik recept.Ezt tudom én úgy alakítani,hogy akár még diabbarát is lehet:)Ez is a könyvben van.Még egy könyvet kölcsönöztem ki,8-at lehet,de 2 bőven elég lesz.Nem vagyok kapacitálható többre.

.

Tegnap M este 22 órakor kompenzált 12-es cukira és a Lantus.Annyi erőm nem volt már mondani neki,hogy ezt egy időben lehet?????
Nos,szólt,mérjek éjjel.Okéztam,órát beállítottam.
Igenám,de úgy kinyomtam,hogy még reggeli ébresztőm sem volt.(így mérés sem)
Reggel 5 ó 20 perc,elvileg ekkor ébredek minden nap!-valami leesett és csörömpölt.A telefon ugye nem ébresztett mivel nem volt időpont beállítva de valami ördögi csörömpölés mégis felébresztett pontban 5ó 20 perckor:))))
Ja,nem találtam meg mi csörömpölhetett,minden a helyén volt!
Fáradt vagyok.Kómás,azaz zombinő.

Egyik ismerősöm telefonon hívott.Ritkán hív,de megkérdezte mi újság?Mondtam"fáradt vagyok".És kinevetett.

Végülis már senki nem hiszi el a valós fáradtságot,mert évek óta bírom egyedül,hát nem fejezhetem be a bírást:)))))

Csak egy a baj:tényleg alig pulzálok.

Picit gond is van ebből részemről,labilis vagyok,néha nem tudom merre hány lépés.
Ma pl 20 ó 15 van most.10 perce fejeztem be a holnapi menüt.4 összetevős,amit számolni kellett.Már nehezemre esett a grammokat számolni,koncentrálnom kellett este 7-kor,hogy az jó is legyen ch-ügyileg.Rizi-bizi,rántott cs.máj és majonéz.60 ch-ra nézve.

Anyukám telefonon jelzi:"szólj ha kellek".
Na persze.
250 km csak úgy ugrásra és az idős Dédimamát sem lehet már napokra-egy hétre-otthagyni.De ez érthető is így!

Ma P szeretett barátnője és Családja is ott volt abban a boltban ahol mi vásároltunk.(P és én).Család volt.Apa+Anya+Egy Nagylány és egy kisfiú.CSALÁD!!!
Picit le is blokkoltam-Atyaég,ez nekem milyen furcsa.Megoszlanak a feladatok,megbeszélik a vacsora menüt és kérdezik egymástól mire van szükségük.

Ehhez képest én:hosszú bevásárló listával a kezemben állok,ami boltokra lebontva rubrikázott!Mit hol kell megvennem.Fontosság kiemelve,mert hónap vége van:((((
3 teli zsákkal a hátamon egyel a kezemben térek haza.
A Család bevásárol,be az autóba és nyugodt vacsora kezdődik otthon.

Atyaég,persze,hogy fáradt vagyok.7 éve mindent,azaz MINDENT egyedül csinálok.

Szóval,vegyük úgy mégsem vagyok fáradt és akkor mindenkinek könnyebb továbbgörgetni a kurzort....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése