2017. április 21., péntek

P-Anya nap(táncversennyel)

Ma P-ás nap.
Tegnap reggel 7-től este negyed 9-ig voltam talpon.hazaérve csak bekészítettem a mosógépet másnap reggelre,elgondoltam a reggelt,zuhany és alvás.nem voltam másra képes az Olimpia után.(ovis rendezvény)
Ma mivel táncverseny ezért megvolt reggel fél 6 óta a sok pipa.Ja éjjel mértem vércukrot,és tegnap is akkor 3-kor is evett M és előtte való nap is a vacak frontok.....miatt.Szóval aludni nem sokat alszom 3 napja:)
Kész az ebéd 50 ch-ra nézve,mindjárt megsül a túrós pogi is(én gyúrtam be nem bolti mirelit)a második mosást teregetni kell....elmosogattam,elpakoltam és megittam a 2.reggeli kávémat a fennmaradásért:)

Hamarosan indulás a Sportcsarnokba,táncversenyre.M még alszik,ő a sulis társaival focizni megy délután.Mi valamikor P-val 3 óra körül érkezünk.hazaérve újra fejben tervezés mert holnap kosármeccse 1 órakor,pont keresztbevágja a vasárnapot.És ürül a hűtő...vásárolni is kell/ene.
Akkor hajrá Kolibris lányok,újabb aranyérem???

A jó vércukorra ma mi nem figyelünk P-val,büfé ebédünk lesz.
Mindenki másnak jó vércukrot kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése