2017. április 22., szombat

Házi müzliszelet




 TV2 Váczi Gergő Műsorvezető az Ovis Olimpián.

 A Kolibris lányok meghívott vendégek voltak.
Nagy sikerük volt.

A bemelegítést is kézilabdázó Hölgy tartotta.

Többek között az én feladatom háttérmunka volt leginkább a védőitalok biztosítása,a vendégek kínálása,a büfében a 400 db hamburger szétosztása...stb,de recepciós is voltam az elején.A fotókat M készítette.Itt is köszönöm neki a fotózást!
Órányi csúszás volt a versenyen így a vacsi ideje jóval hátrébb tolódott(úgy volt megbeszélve otthon vacsi,mivel az idő nagyjából azt feltételezte),picit aggódtam,de a mentett hamburger és M jó kalkulációja megmentette a hazát.Az ottani büfé nem diab-barát.(melyik az?)M volt megbízva vigye el P-át a sportcsarnokba és vigye is haza,mivel nekem egész nap a csarnokban kellett lennem.Ilyenkor jó az 5 év korkülönbség!



Házi müzliszelet


  • 2 banán
  • fahéj
  • pici kókuszreszelék
  • 1 tk Eritritol
  • pár szem mogyoró
  • zabpehely
  • dió
  • kukoricapehely-cukormentes!
200 fokon 20 percig sütöttem.További 10 percre még hagytam a sütőben szárítottam.1 db müzli 17.5ch.Összesen 8 müzli lett ebből a mennyiségből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése