2017. április 9., vasárnap

Sweetmami menza

55.8ch/ebéd.Hal,rízs-rízsfűszerrel,alma.Ez a diabetes.Mérlegelsz,ötletelsz,megvalósítassz és szúrsz....majd eszel.Ez Sweetmami menza.

Sokan aggódnak melyik konyháról rendeljenek.Eleinte én is így voltam ezzel.
Ma már tudom csak így tud olyan ételt kapni M ami grammra számolt,finom és nagyjából a diabetesnek megfelelő.
Hát,ma már mindennapos az itthoni főzés.Van olyan aki azt mondja nem lehet egy adag ételt,levest főzni.Én tudok.Sőt manapság már egy adag ételt tudok csak jól főzni,ízesíteni.
Sweetmami menza az ilyen.

Diós-rumos golyó.

  • 150 g darált dió
  • rum aroma
  • 50 g darált keksz-édesítős
  • 2 kk kakaó
  • 3 tk diab szilvalekvár
  • Eritritol-pici őrölt fahéjjal
3.7ch/db.


5 megjegyzés:

  1. A saját főzés és számolás a lehető legmegbízhatóbb :)
    A diós-rumos golyót mindenképpen kipróbálom majd, remekül hangzik :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Igen ami sütiket ide felteszek azok bizony finomak!:)

      Törlés
  3. Nem tudom, hogy lettem folyóvizi horgász!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik alkalommal MURZSA GYÖRGY voltam egy pizzarendelésen:)Én!!!!Így értette a pizzarendelést felvevő hölgy:)Hát így lehetünk névileg mások adott pillanatban:)

      Törlés