2023. március 24., péntek

17 órai kávé-idő

Ma csak  5 óra tömény nézés-hallgatás-előadáson való részvétel.
Az utolsó fél óra arról szólt nálam el ne aludjak,egyszerűen nem tudtam éber maradni...
Biztosan olyan 42 körüli volt a pulzusom éppen.
Hetek óta egy pulzus volt ami 62 a többi mind 60 alatti jóval.

A Gyámügyi előadó egy órán kersztül mondta a jogszabályokat és nagyon sok párhuzamot le tudtam vonni rám vonatkoztatva és ugye csütörtökön jelenésem van egy ügy kapcsán gyámügyi kérdésben.Rosszul lettem,remegtem és érezhetően bestresszeltem,pedig csak beszélt róla az előadó.

Nagyon fáradt vagyok,előadások után elmentem egy bevásárlásra.Holnap nem leszek itthon de főznöm azért kell mert a gyerekek itthon lesznek vagy legalábbis enni fognak valamikor a nap folyamán.

Így nem élve megyek és főzök,hogy nagyjából 19 órára legyen már nekem egy kis én-időm is,mert összeesek az biztos.17 órakor még iszom egy kávét...Hátha....
A diabetes bírta a 6 nap távollétet de a sok séta természetesen alacsony vércukrot eredményezett M-nál.
Jó látni,hogy újra itthon van és jól van💝

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése