2023. március 9., csütörtök

Vannak álruhába öltözött Angyalok körülöttem

A héten ritka a 40-es pulzus,az 50-es tartományban vagyok.
Viszont egy percem nincs nyugton...
És a kávé adagom is nőtt a héten....talán ennek is betudható.

Akik érdeklődően voltak megkérdezték hogy vagyok..és kaptam kölcsön felkaros RR mérőt,és felajánlották a neten is ezt,amit is is köszönök!💓

A Biztosítótól 2x is hívtak mitévők legyenek mikor szennyvízzel ázott el a tárolóm esetére.....hát jópár zsáknyi cuccos lett a sz...martaléka...kuka....Tanakodik a hölgy hogyan számosítsa,vagy egyáltalán számosítsa-e.Engem már ez nem érdekel,úgyis mindenki azt csinál amit akar,túl pici ember vagyok én a kártérítéshez.

Az oviban minden napom kűzdelem,egy túlélés..
És én még 99%-on pörgök,mert ugye 100%-os , olyan nincs!!!!Semmiben!!!!

Most lett kész a friss pogácsa a délutáni csipegetésre,mert itthon is teljesítek ám és a mosógép már centrifugáz....és ma még a P fogszabályozója ügyében is voltam intézni ezt-azt.

Ügyelek a pulzusomra,hogy tempósan dobbanjon,esélyt sem adok neki,hogy pihenőre fogja.
Bár jövő héten van pár időpontom,így táppénzen leszek 2 napot,azt hiszem magamért teszem.
És még  94 éves  Dédikémet is meg tudom látogatni az Otthonban vidéken  aminek nagyon-nagyon örülök!!!💝








 

4 megjegyzés:

  1. Én biztosítási kárszakértőként (is) dolgozom a Groupama biztosítónál, igaz, villámcsapott eszközökkel foglalkozom.
    Véleményem szerint a kár kifizetésének feltételei a következők:
    -a kötvényben a tároló (mint melléképület) biztosítva van
    -a biztosítás az ingóságokra is kiterjed
    -a biztosított mindent megtett a kárenyhítés érdekében, ami az adott helyzetben lehetséges volt
    -a káresemény fotókkal és dokumentumokkal igazolva van.
    -a károsodott eszközöket a kárszakértő részére (amennyiben kimegy) meg kell őrizni és bevizsgálásra átadni
    -a csőtörésről kell egy szakvélemény, amelyben le van írva hogy mi hogy történt, és milyen károkat okozhatott.

    VálaszTörlés
  2. Amit még hozzátennék, hogy ha panelban laksz, akkor nem csak lakás, hanm házbiztosítás is van. Ennek is utána kell nézni, ne hagyd magad, nem egy ügyfelünk volt aki megfellebbezte a biztosító határozatát, aztán mégis fizettek a végén, vagy többet fizettek mint eredetileg akartak.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a hozzászólást.Szerződés van,jegyzőkönyv készült,foto van,biztositás van...Várok...talán...fura világban élünk.Ha van szabály azt is feszegetik...minden rendben lesz úgy érzem.Megtanultam egyedül élekkel kiállni magamért,persze hogy nem hagyom magam!Köszönöm a biztató szavakat!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és a csotores javitasa után a törött idomokat is meg kell őrizni...

      Törlés