2023. március 3., péntek

Stressz és vérnyomásproblémák

Munka után mértem egyet...még jött hazaérve üzenet,hogy hétfőn értekezlet...de most jöttem haza és most körvonalazódott hogy hétfőn értekezlet????-és netes felületen kell ezt????/Wat???-kérdezem így belülről/És én 2 hete jelentettem,hogy továbbképzésen leszek délután.No mindegy,oka van a vérnyomásom csillagokban-jának.Fáj  a fejem és most indul a kb egy órás regenerálódás itthon.Kb annyi idő kell mire lenyugatatom magam az óvoda után....
Stresszkezelő tanfolyam várt az asztalon egyik reggel a Főnököm ajánlásával.75000 ft az első turnus.
Na igen,pontosan fél fizetésem elég rá és a másik fele a csekkekre.De no komment.
Nincs tanfolyam.
Marad az önnyugtatás.

Majd mérek hétvégén is vérnyomást...

Posztoltam a Szülőknek a heti fejlesztéseket amit általam kaptak.Más helyen egy hónapban nem csinálnak annyi mindent mint nálam egy hét alatt.Jóga órát kaptak és annyi,de annyi mindent ha Animátor lennék óradíjban igencsak jó árat szedhetnék ennyi játékért,ötelért,és külön fotózva a gyerekeket tevékenységek közben .....no de nem vagyok Animátor csak egy óvónő aki minden nap túlél és alig várja a hétvégét,hogy erőt gyűjtsön a kövekező hétre hogy kibírja!!!


Második éve minden fogalakozást én tartok,minden hétre készülnöm kell eszközzel,hanggal,tettel,pszichével és kirakatban vagyok 2.éve....
Elfáradtam.
A vérnyomásom miatt aggódom.

És magam miatt is aggódom.
Van 2 gyerekem és én vagyok nekik egyedül,nem dőlhetek ki,nem lehetek beteg....fizetnem kell a lakást,hogy tudjanak még tanulni,legyen hol laknunk...

Kedves Világ!A  betegségek hamar jönnek ebben a hajszolt világban.Lásd stressz miatt a diabetes kockázata is nagyobb:
"A tartósan fennálló szorongás, stressz hatására fokozódhat az adrenalin és a kortizol hormonok kiválasztása, ezek tartósan magas szintje pedig növeli a vércukorszintet.2019. aug. 1."
Bizony....kopogtat....engedd Világ,hogy lassítson az ember és ne hajszolj bennünket a betegségbe!!!


Köszönöm!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése