2023. március 26., vasárnap

Fűszerek az életben

A Tavasz mindenképpen eljön,lassan,de itt van.
Már a kaktuszaim is napfürdőznek😊
Hétvége van.
Elkészítem a 20 db karton nyulat amit a hétköznapokon a munkahelyemen használunk majd és én csinálom meg mert abból nem lehet konfliktus és habár veszítettünk hajnalban egy órát én így is előbb keltem egy órával hogy ez is meglegyen.Remélem a hamarosan leülünk beszélni a jövőnkről és megtudom,hogy mit szándékoznak tenni velem,hogy pl ne 400 foglalkozást tartsak 2 éve csak pl a felét ami a munkámat megilleti mert pl ennyit fizetnek érte,és én dupla annyit dolgozom 2 éve és pl az én alapanyagomból lesznek a húsvéti nyulak is a kreatív napunkon....Szerencsések az emberek akik mellettem dolgoznak mert mindent,azaz MINDENT is megcsinálok és még bírom azaz kompromisszum magammal.Most még megcsinálom ebben az évben,hisz ez volt az egyesség,hogy az évet vigyem még egyedül végig.
Ha...
és amennyiben nem változik ez a helyzet:
nyugdíjba vonulok.
Vagy elmegyek a MÁV-hoz jegy ellenőrnek valami jobb járatra😉Vagy a Volánhoz,egy akármilyen pozicióra amit kapok,vagy egy szigetre,ahol ugyanúgy túlélek mint most.ez utóbbira szavazok mert ezt már begyakoroltam a főállásomban is és mint látszik rutinszerű,csak éppen a szervezetem lázad,hogy tudja ez nem normális dolog és az agyam se hülye,hogy ezt bevegye,hogy ezt nekem így,ebben a formában űznöm kell😊
Szóval várom a vezetőség javaslatát.

Az élet íze ugyanis egészen más.Mert minden a fűszerezésen múlik-
Főztél már?
Alapanyagok mindenütt.Van egy alap.Elvileg nem mindegy hol veszed meg mert ugye a minőség a bio és stb eltérő lehet.
De vegyük az alap élelmiszert.
Mindenkinek adott.
Igenám de mitől lesz finom az íze?
A FŰSZERTŐL.
És az sem mindegy hogyan főzöl.
Mert nekem a Gyerekeim tanították meg,hogy "Anya,szívvel főzz".
Tehát mindegy mi az étel ha szívvel készül.

És milyen igaz!

És minden olyan lesz ahogy fűszerezed-
Ez legyen munka,szerelem,étel,mindennapok!!!!


Nekem rengeteg fűszerem van.

De nem minden helyzetben tudom a Michelin csillagot "megfőzni".

Mert a környezet is befolyásol.

Ha azzal főzöl akit szeretsz az étel is finomabb lesz!

Ha OTT főzöl ahol szeretsz lenni a fűszerek is előkerülnek.

És ha minden stimmel akkor az ÍZEK is érződnek.

Legyen munkahely,étel,szerelem vagy bármi más!

Tisztelem magam annyira,hogy a MICHELIN csillag jár nekem az élet minden területén.

Így ezért hozok kompromisszumot és adok időt magamnak és ha valami nem kíván több fűszert tőlem én ott nem keresem a helyem.

De vár a 20 karton nyúl előkészítése, hozzá 20 méretre vágott fonal előkészítése,differenciálva kicsikre és nagyokra,mert habár hétvége,nekem az állandó minden  hétköznap mind az öt napjára készülnöm kell nem lazsálhatok,dolog van.

Nekem is 24 óra a nap,ma 23 csak az óraátállítás miatt de egy órával előbb kelni a tervezettség miatt csodajó dolog,de a rendszerünk és az elvárások nem engednek mást tenni....

Te csinálnád ezt a helyemben?

És megfőzök holnapra és megy az első mosógép mert tegnap végigjártam 3 helyszínen a temetőket és nem volt időm a háztartásra.De takarítani sem árt mert hétköznap erőm nincs semmit csinálni itthon annyira energiavámpírok a munkahelyem gyermekei.

Talán este 17 óra körülre tervezem-lesz én-időm- és biztosan merülök,kb így.:
A bort tegnap még Tolna megyében beszereztem az út végén és már hűtöm.
Ez is a saját fűszerem a saját életemhez.

A legelőkelőbb fűszerem a hétvégén:Chili😉



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése