2023. március 7., kedd

Energia áramlás,elvesznek-töltenek

Tegnap a Facebookra feltettem,hogy valaki adjon útbaigazítást alacsony pulzusra nézve.
Irtak,sokan.Privátba is megkerestek.
Valaki személyesen felajánlotta,hogy elvisz orvoshoz.
Valaki egyenesen azt írta 45 pulzussal hívjak mentőt,és ne szórakozzak.
Holnap hoznak nekem felkaros mérőt és elkezdtem így kézzel is mérni a pulzusom de megegyező a csuklós mérővel,úgyhogy hihető a mérőn látott eredmény...

Nagyon segítőkész emberek adtak tanácsot és azért van egy út amin elindulok amíg ugye várom,hogy május 05.legyen és orvoshoz jussak.

Remélem a stressz sem akadályoz majd abban,hogy jobban legyek.Egyre inkább érzem,hogy inkább a stressz az ami okozó!
Jövő héten 2 nap orvosi szabadságom lesz,ki merem venni végre.Azt hiszem nem kell addig húzni amíg ott esel össze....

Ma 2 ovis gyerekjógát tartottam.
Feltöltöttek mintha konnektorba csatlakoztattam volna magam.


Óra végén szívünk barátja szőlőcukorral kínáltam őket és mivel az óra jelmondata:"Erős vagyok"-volt,így mentolossal készültem.

"Annyit vehetsz ahány szád van"-és ennek megfelelően egyet vesz a cukorból.
A keddi nap délutánja a töltődésé.....A délelőttök-más oviról van szó a délelőttben és a délután is másik ovi-energiát szívnak le tőlem,szinte vegetálva megyek hazafele és órák mire összekapom magam.Hihetetlen milyen gyerekanyag van😵



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése