2023. március 13., hétfő

Annyi dolgunk van de szeretni mindig érjünk rá

Adományozz,mert minden nap tegyél jót valakivel...

Amikor lehet én ezt teszem.

Egy ukrán családnak segítettem.
A nagy Fiú nagyon szeret olvasni.
Még egy volt ovisom Anyukája írta a könyvet és most tudtam,hogy Nála lesz a legjobb helyen a kötet/sorozat.

A ruhácskák pedig újraélednek,pontosan olyan alkatú kislányhoz mentek a ruhák mint P volt.

Szívem megtelt szeretettel,hogy adhattam!

Kipurcantam már napközben és még várt rám egy másfél órás nagyon kemény fogadó óra tolmáccsal mert az anyuka nem tud magyarul,kínai.A kisgyerek aki hozzám jár sem tud magyarul.7 hónapja nem tudom eldönteni ki melyik bolygón van???A kisfiú van nem az őt megillető bolygón vagy én?????

Onnan rohantam a pediokűröshöz mert ugye havonta csodákat tesz a rusnya lábaimmal
Jót beszélgetünk közben és ott legalább ültem.
Onnan gyógyszertár kiváltottam az Inzulinokat.
Onnan bolt,mit főzzek???
Akkor hazaérve jött a telefon jönnek az Adományokért...akkor lecipel,de boldogan jöttem fel,hogy adhattam....
Gyors email nézés van-e fontos vagy ráérős ami ráér estig....

Némi falatot bekaptam és irány főzni.
2 fogás lesz a gyerekeknek holnapra.19 ó 30,hogy elkezdem a főzést.
menet közben összerakom a holnapi 2 jóga órám eszközeit,hogy ott minden rendben legyen és maximális jó órákat tarthassak.
Közben ünneplő készítés mert bizony a kokárdák is a varródobozban,előkeresés indul....

Még az iskolai küldd be a pénzt megpróbálom borítékolni és egy háttérkérdőívet is ki kell töltenem a kimeneti méréshez a suliba...

Fogalmam sincs ki vagyok?Miért vagyok?És egyáltalán VAGYOK-E???

Fáradt vagyok.

Még megkérdezem a Barátnőmet mi van a kórházban a nagy Fiával..hogy alakul a ketoacidózis után az állapot.....-mert bizony annyi dolgunk van,de szeretni  MINDIG érjünk rá!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése