2023. március 14., kedd

Kormányinfo

Kormányinfo:nem dolgozom 5 napig.
Bár az orvosom szabadságon lesz,és helyettes orvos nemtudoménhogyanvesztáppénzre,de lényeg csak hétfőn megyek legközelebb.
Kimerültségem oka összetett.
Nem is részletezem.


Rengeteget dolgoztam az utóbbi időben és bár nem ismerte el senki de hatékonyan is.
Itt van az eredménye,végkimerültség.

Lesz terápia is az 5 napban és szívemnek kedves dolog is.
A vércukor őrzése alap lesz most is és persze a Hátország biztosítva lesz,szerdai napom erre megy rá,úgyhogy van még egy véghajrám így kimerülve is,

Nem is értem hogy más panaszkodik így esik össze meg úgy.De házasságban él!Megoszlik a feladat,nem?
Nekem 2 gyerekem van más egy gyerekkel kipurcan.Én egyedül vagyok évek óta 2 gyerekkel.Hogy is van ez?
Tessék megosztani a feladatokat,közös teherviselés és máris helyreáll a mérleg nyelve.Én kapcsolatban élő embereknél nem értem meg miért csak az egyik fél  vállal feladatot?És a másik fél mit csinál??????


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése