2023. március 28., kedd

Félbemaradt nap....

Kb 2010.Munkahelyemen.
Ma nem voltam ilyen mosolygós mikor csak fél szóból közölték velem,hogy március 28-át írunk és legyen kész az Önértékelésem április 17-ig.
Már a nonszensz kategória amit velem és ahogy csinálnak!
Lett is eredménye.:
Persze ez után még 2 jóga órát meg kellett tartanom az egyik oviban így nem volt mit tenni ezzel az állapottal iondultam útnak./Brutál nem voltam jól!/
Ott csodát éltem meg 21 gyerekkel:

A jóga feltölt és nekem egy terápia azokkal a gyerekekkel.Tünemények!!!!

Még bevásárlás várt rám a 10.munka órám után de főzni már nem tudok,képtelen vagyok,fürcsi és alvás...
És ezt nem érti meg senki,hogy ember vagyok és nem robot.
Képtelenség helytállni úgy ha hatszoros bőrt nyúznak le rólad minden nap.

Csütörtökön Gyámügyi jelenésem van egy  ügyben ahol Tanúként idéztek.
Kell ez nekem nagyon,biztosan jobban leszek az ügy után😔

Itthon nincs semmi.
Nincs főzve.
Kéne mosni.
Fogalmam sincs merre az előre.

Volt egy pánik rohamom ma remegéssel.Egyedül oldottam.Most még oldottam,de nem tudom mennyire leszek ügyes és ezt mindig fent tudom így tartani????

Kedves Diabetes és kedves Laktóz!
Azaz a gyerekeim érzékenysége.
Nem jutott rátok időm azaz energiám.

Ma hamar takaróérintés lesz és alszom egyet.....elég volt a mai napból...





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése