2023. március 2., csütörtök

Fuss,ha valami bánt...

Szerettem ezt a hörcsögünket./Nózi/
Az ivóvize lent volt mindig de Ő a vizes palack helyébe ült bele  és fentről szemlélt mindent.
Nem érdekelte sok szabály,sőt egyetlen szabály sem és mit ne mondjak ahhoz képest,hogy a hörcsögök rövid ideig élnek Ő elég sokáig velünk volt,sok bántódás nem érte így se hogy a szabályokat "elkerülte"

Sok ember él így a környezetemben.Semmi szabállyal.
És biztosan nem annyira stresszes mint én.
Ma már nagyon elegem volt a külvilágból és annyira nem is kívántam egy ember társaságát sem,mert nem tudok azonosulni a bántással,a nemtörődömséggel.
Lementem este futni./Legjobb döntés volt/
Én is hirdetem az Ahimszát,így magam is elcsendesedek  inkább és befele figyelek.Kedves külvilág,tégy ahogy te szeretnél,de már nem bírom másképp...
Asztalomon egy talált kő...
Megy a gyűjteményembe,mert különleges darab.



Kész közben a holnapi borsófőzelék,és tojás.
Merthogy a Hátországról is gondoskodtam közben.

Hétvégére még a Nem tudom-stádium ebéd van,remélem holnapig körvonalazódik a Mit is főzzek?-gondolata.



 

1 megjegyzés: