2023. március 17., péntek

Elkanyarodni jó❤

Itt finom a kávé.
Csend van.
Pulzusom alacsony.Vérnyomásom jó.
Egyszer volt egy rosszullétem.Olyan vércukor leesés...15 perc alatt rendeztem és rendeződtem.


Környezet szép.
A hajam is megújult🙏

Ilyet pékségbe nem kapsz.
Isteni.Mennyei.


Ki kell lépni a komfortzónából.A Duna  itt -is-van 10 percre.
És több 100 km-t utaztam.
ELKANYARODTAM.

Több tanácsot kaptam már most,hogy itt vagyok... 
Meg is fogadható dolgok.

Egy felkaros hiteles RR mérőt kaptam❤🙏.

A helyettes Doktornő írt már emailt a táppénzre vételről.Nagyon tünemény és megnyugodtam hogy sikerült így intéznem.

A terápiám része:6 átszállással meglátogatom majd 94 éves Dédimamámat az Otthonban aki nincs túl jól    ...
De ez majd egy következő blogban.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése