2014. május 28., szerda

diab-no diab

Azt hiszem ez egy következő terv:hőlégballonozás.Hogy is indul ez a dolog?Megszületik a fejben,aztán marad a fejben..motoz....kattog..és megint lesz egy kép..papírra vetül....és beszélek róla..kutatok...és szervezek...és ülök a ballonban.Az elején tartok.Persze M és P is velem jön,visszük az éppen aktuális tízórait vagy uzsit,de éppen 60 ch ebédet is megoldok neki odafentre:)
 
Annyira elégtétel.....M focira járt,de vétó jogommal élve nem engedtem-nem éppen szervezett volt,nem láttam első mp-től jónak.Volt belőle dünnyögés,sírás,lásd blogban vétó jognál.Viszont azt mondta most M:"Anya,olyan jó,hogy nem engedtél akkor a focira"-belátta.Mert az edzőt is kirúgták azóta...A kosárcsapat ahol már több éve edz-Malév SC-nagyon jó,diabetesesen elfogadták,hihetetlen jó közösség..és ami fontos már egy osztálytársát vitte edzeni...ami jó az másolódik!!!!!(én láttam ezt már régebben,így kellett lennie...valahol sugallni kell a gyerekeinknek a jó utat..és a döntést meg kell hozni!!!!!!)
P megint ütötte a biztosítékot...úgy 2 hónapja volt egy nagyon éles kűzdelem a maradék szendvicsekkel és a cukorkákkal,csokikákkal.....papírhegyek,penész mindenhol a szoba sok-sok pontján.Észrevétlenül.Szúnyoghálót tettem fel az ablakra és így lettem figyelmes egy-egy P szobai jelenetre.Elkezdtem pakolni.Nem kívánom senkinek.(P az apánál volt éppen hétvégézett)Nagyon mélyről éreztem valami nagyon nem jót.
Kiszanáltam,összes dobozt átnéztem,találtam arrébbmászós megkezdetlen szendvicset!
Nem érti és nem is akarja érteni.
Nem tiltom neki,sőt ő kap csokit is cukrosat és mindent ahogy eddig,de a mértéken már óriási hangsúly van!!!!És mégis.

Most tiltott a szobában enni.csak ihat ott.Tilos a büfézés.Tilos zsebpénzt költeni ételre!

Minden nap szoba és táskavizit.

Mindeközben M....aki diabeteses a szobája a tinikhez képest rendben,étel nincs sehol,elvétve sincs morzsa és már dugi cukor,csoki sincs-legalábbis én nem tudok róla.A vc értékeken is látnám,most nagyon fegyelmezett az én diabos fiam.

Az étkezésben sokkal nehezebb P- val mit egyen és hogyan, mint a M nak aki grammokat eszik és a hogyanokra nincs kérdés..
M holnap osztálykirándulásra megy,1 naposra.Kungfuka is mehetne-ha itthon lenne,de még Kanadában van.Meg is érdeklődöm máris merre csavarog.......Nyaralni már vinni szeretnénk magunkkal(július).
És összerendezzük a holnapi ch-kat is.
 
Szép estét mindenkinek és ragyogó vc-ot!
 
Könyvtárban voltam,megint a sav-bázis egyensúly a téma nálam.Viszont a lugosítástól:rendben vannak a cukrok!!!!!Szerintem jó ez az irány és tovább kutatok!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése