2014. május 11., vasárnap

Sweetmami újságot lapozgat

ezért volt a "dodzsem"zseton!

:)

ez egy uzsi-féle de nem M-é,leginkább én is magokat eszem...már az ovisaim is megszokták:)

Ő Mézi.Ezzel,azaz Vele ébresztem a gyerekeket.Már írtam egy posztban,hogy MINDENT viccesen és oldva próbálok megoldani.Hát Ő is egy ilyen.Sokszor nyekken a földön,mert reggel nem igen akaródzik az ébresztő,de már-már megkedvelték....Mézi egy méhecske,M ki nem állhatja a méhecskéket,első számú veszélyforrás az életében...így ezzel félelem-lekűzdés is történik egyben:)

46 db golyó.7.4/db.Igazán jó csemege.A kardos P-é,ebben nincsen meggy!!!!!

Lám,őt vettem.

Ebéd 60 ch

És amiket Sweetmami olvas:















..ez hiányzik nekem is!

M szerint:"Anya,ez te vagy!!!"

Na,mit?




Minél több zöldet!!!!

Kísérletezni fogok m nak kéne valami klassz hazai müzli:)

Levendula a diabos gyerekek anyukájának!Szeretettel!

Lassan itt tartok megint.

Én is ezt vallom.

Így,így!

És ezért.15000 oldalmegjelenítés a Sweetmami blogban.
 
Csak azoknak üzenem,akiknek túl naplós és túl ilyen meg olyan.Olvassák.Nem kell abbahagynom.Ahol csak diétás receptek szerepelnek blogokban,semmi fotó és semmi életszaga nincs én azt nem olvasom.
 
Szerencsére aránylag jó vércukorral zárunk,10 alatti!!!!
 
Mézi lassan munkázhat....mert reggel lesz és ébresztőzik.Jaj munka,jaj kelés,viszont nagyon napirend szerinti élet ami a diabosság alapja.
 
(P nem ette meg az almalevest,a zabos túrógombócot viszont megette,nem egyszerű az ő étkeztetése)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése