2014. május 15., csütörtök

Indulás előtt,utazás szervezés:pipa

Ez egy szépséges kép,pár óra és itt ücsörgünk:)

Na nem ezt a tortát,de hasonló érzékenységet próbálunk elszállítani 250 km-t.Túléli?Még jó,hogy nincs 30 fok!!!

 

A Dunántúlon ez a helyzet.Viharos szél,háborgó Balaton és Yvett a szél.(Hát)

Ez a Swettmamiék nyaralni indulnak.Simán van Balatoni-nyaralóidőnk is,általában hasonló képpel szokott indulni:(((

F.facebookos oldaláról mentettem el,nagyon-nagyon...........
 
Mert tényleg,bármi van:a mosolygás talán megoldás.
 
Terveim között szerepel sóterem látogatás,pezsgőfürdő,hintaágy-bérlés,szauna....és minden más ami belefér.Óh,várom a vizes programot????(nem szoktam)
 
A gyerekek zsongás.M jó cukorral a héten,2 hipó is becsúszott a gondolom hidegfront miatt.Ja és a testmozgás sem utolsó,néha nem tudja mi az,hogy nyugodtan maradj!
 
Pót-csere-ch-k,vitaminok-Inzu-készlet-minden egyben.Még induláskor a hűtött dolgok be és indul a busz.Este 21 ó előtt érkezünk meg,1 átszállással sikerül megoldani .
 
P zsong.Felcsillant a szeme mikor mondtam neki,hogy m nem de te és én a büfében ebédelünk szombaton.M Interfood ebédje megérkezett a futárral.Gyros-rál és sült eper-szelet-torta lesz 63 ch-ra nézve.(ezért írom mindig,egy jól szervezett-tervezett program nagyon jó is lehet diabetesben is)Igaz,több napom ráment-beszerzés,agyalás,és hetekkel ezelőtt gondolkoztam már-de ez van).
 
Ha onnan nem írnék...érthető.Lesz net,meg minden,de pihenés.
 
A beszámoló érkezik,képekkel-ahogy szoktam.Tapasztalatok átadásával:)
 
Yvett-mentes szép napokat,jóóóóóóóó vc értékekkel!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése