2014. május 8., csütörtök

Fagyizás

Tehát a szivárvány nyomán...

Hát...hát....hát......Sokminden kavarog a fejemben.Valahogy így:paleo-ketogén-14.4-fagyi,welness-tétovaság-csalódás emberekben-munka a köbön és elismerés semmi-mérleg nyelve-önzőség-próba és stb.A hét zűrös.
Már nehezen viselem.Fáradt vagyok.
M a Drága...mennyi az értéked?21 óra este.
14.6 mondja.Te jó ég,mit ettél vacsira????Cocomsot és kenyeret....

Én:tudod mikor fogsz te készíteni magadnak csak azt eheted amit én csinálok!!!

Erre Ő:mínusz 10.

Én:Mi van????????????????

Ő:4.6:)

Na így szórakozik.

Csak azért fontos,mert ma az osztályuk fagyizni volt....ugye a direktbe nyomassunk egy kis cukor dózist elnevezésű kézműves fagyi nap 50%-ért.(jaj,soha nem fogom megérteni)Hát legyen.Telefonon egyeztettünk,mert ma is non stoppos voltam éppen és hipója volt 3 kor.Akkor így bármit ehetek és bármennyit mondta Ő.

Én:Nem,2-őt ehetsz és ha lehet tölcsér nélkül,tálkában.Lehetőleg gyümiset.(ma nem készített a fagyis diab fagyit amúgy szokott lenni:)

Persze előre hazafelé menet megkérdeztem mi a helyzet,mert azért nem szerettem volna ha elszáll a cukor holmi fagyika miatt!!!!

9-es lett a cukor,aztán 8 és pótvacsi így 4.6:)
(ajtótámasznak jobban bírom a fagyit:)
 
Atletika versenyen 80 indulóból 40.lett M.Csapatban 6.helyezés.Megint remek helytállás!!!
 
Május végén 1 napos osztálykirándulás M-nak.Kell próbálgatni mit bír el a közösség mellett,illetve tesztek kellenek 1-1 ételnél.A fagyi ma jól vizsgázott!
 
És ebben a zűrzavarban még mi tart életben?A humor.
 
Szülői értekezleten az osztályfőnök megjegyezte,hogy a M elbírja még a tanulás mellett ha több sportra jár.Más nem.(milyen érdekes,egyedül ő cukros!)És kiemelte a Tanárnő a M humorát...:)-hát kérem van akire hasonlítson!
(túlél dolgokat)-erre tanítom.A hogyanra,a miértekre nincs mindig válasz és a továbblépéshez sok humor kell és nevetés.
 
Történet még mára.Egyik tanár a sulijukban 2-es tipusú cukorbeteg.M-t megkereste,hogy segít-e majd neki,mert valószínű Inzulinra vált,kevésnek bizonyul a gyógyszer.És M önzetlenül igent mondott!!!!Óriási dolog ez!!!!!
 
Csodaszép estét és jó vc-okat!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése