2014. május 13., kedd

Indulatos reggel

Ma nem éppen a humoros oldalamat mutattam a cél érdekében.Bizony az is van-a másik oldalam-a cél érdekében,pláne ha a gyerekemről van szó.

Lantus-ról van szó,szakorvosi javaslat a háziorvosnak.
Kéne új,mert ugye fogy,napi 10-zel számolva...hát bizony az elfogy hamar...
Nincs a saját háziorvosom,helyettes van.Asszisztens meglát-nem ismer,kiszól,várjak.Beveszi a papírt,sóhajtozik.Kérdések.Ezt akkor be kell vinni a gépbe.Percek telnek el....

Várok.
Kijön.
Az a helyzet,hogy a Doktorúrnak még nem lenne a rendelése csak 10 től és képzeljem el itt a teltházas rendelést és nem tudja mikor tudja megcsinálni és még 1-1 mondattal elmondja az ő álláspontját.

megkérdeztem.tudja mi az a Lantus?????

Igen volt a válasz.

Ez nekem viszont kell.Elutazunk.és nincs váltás Pen.
Még mindig nem áll rá a dologra.

Várok és mondom én a körmondataimat.(ugye ezt már itt ismerik/ismeritek)

Jöjjön be.-szólt.

Tudja,rengeteg a probléma ezzel a betegségkezeléssel-mondom.És ahová megyünk nincs kórház s.o.s helyzetre.Szeretném,ha jól lenne a fiam ott is rengelente!!!!!!

Szünet.
(persze könnyeztem)
-még nem vagyok elég erős,bocsánat-szóltam.

Kérhetek egy telefonszámot?Este 20 óráig nyitva leszünk,elkészítem a receptet.-mondta,

Megköszöntem.


Így elmentem a közeli patikába és megkérdeztem van-e Lantus készleten.Ott szintén szokott probléma lenni mit adhat ki,mennyit és hogyan is.
Van készleten Lantus pen.

Őrületességes.
Jah,szeretnék munkakört váltani és ezzel az oldallal foglalkozni.Hogyan segítsük a cukorbeteg gyerekeket és Szüleiket a való életben,lelki és praktikus tanácsok és persze szakmai oldala is!!!!!Nincs képzett ember erre,csak odahatás,csak könnyek csak aggódás.

Persze írom én a jó oldalt,a sok pozitívumot,de ezek a legsúlyosabb gondok.Az Inzulin KELL sokszorosan aláhúzva!Kell a búzafű is és a sok egészséges étel,ch-de egyelőre a tudomány Inzulinnal gyógyít.A mi gyerekeinknek viszont életet ment...amit a laikus ember fel sem foghat...mert nincs benne.

...a saját bőrön tapasztalt dolgok mélyebbek,csakis ez ad élettapasztalatot!

Tehát indulatos reggelem után most megyek:Könyvtár....picit lenyugszom munka előtt,a gyerekekhez mégsem mehetek zaklatottan!:)

Amúgy a munkahelyemen is az életre nevelek-azt hiszem a saját 2 gyerekem ékes bizonyíték:megállják a helyüket.Sajnos sok szülőnek ez mégsem jó és elég,de a lehetőség adott mindenki számára hogy a saját gyerekének,saját gyerekéhez legjobban passzoló pedagógust találjon.Én is ezt vallom a gyerekeinknek a legjobb jár mindenből!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése