2014. május 1., csütörtök

Ez-az diab világunkban

Indul a tamási welness-tervezés..16 nap múlva:)

Az esti vc-értékek jóóók-már.Stabilizálódik a Lantussal:)5.7-re ébredt,ennél lejjebb ha megy 1 egység Lantust vissza kell venni.Élmény ez az inzulinbeállítás.És szerintem egyáltalán nem veszélytelen,de ez az én sk véleményem.Óriási felelőség a Szülőnek!!!

P Román versenyén.De ugye a vc értékek már nem érdemelnek diplomát arra a napra..ugye gumicukor és Pet?

Optimistán:előre.Mert:

P megeszi az uborkát!Annyi,de annyi beszámolót,történetet,javaslatot,tényt,érdekességet hall tőlem naponta,hogy már egye fene alapon is eszik belőle!Lúgos lime levet szívesen iszik,nagyjából tudja is mi a lúgos és a savas élelmiszer.Olvasni tud,így a hűtőn kiírt útmutatást simán alkalmazhatja:)

Egyik kedves Ismerősöm az Online Tesco autóján kezd próbamunkán....Hát...vonzás törvénye:de a legközelebbi Tescotól,ahonnan én is rendelni szeretnék:)Létezik,létezik,létezik!!!!!:)Na majd jobban koncentrálok.....:):):)

Ezt vezetem be..sok lett a fűszerem.Tipp mindenkinek,mert hasznos!Sweetmaminál már így van:)

 
 
Hétfőn kedves Fodrászom vendégszeretetét fogom élvezni.Mindig fiatalít rajtam hónapokat,most rám is fér nagyon:)
Kimerültnek érzem magam és a ch világában kicsit elvesztem.A facebook oldalam is csupa étel,csupa diab....egy picit tényleg rabja lettem.De igazán ez nem teher nekem és szerintem az elkövetkezendő életem nagy részét erre is fogom áldozni....

M megsiratott:mert kiborulásunkat mindig megbeszéljük utólag,kettesben..de elmondta,hogy ne haragudjak rá mert dühöngött és ha nagy lesz és interjút kell adnia-mert ő sportoló lesz,akkor azt fogja első mondatában mondani:"Anyukám mindig mellettem állt..."

                                                           :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése