2014. január 10., péntek

Csokisságos közeg

Női öltöző....Sütés-főzés....Tömény cukrosság és rengeteg ch-már fejben számolva is brutál sok...
Meghallgatom-nem tehetek mást-de a végén kommentelem is-baj ez vagy nem még nem tudom....-de ez méreg jelzővel láttam el.Volt hatásszünet...

Valahol még nem tudom ezzel milyen károkat "szenvedek el" a mindennapi környezetemben,de úgy érzem erre vagyok hivatva,hogy azért felhívjam a figyelmet arra,hogy a cukor milyen veszélyes lehet..

Az óvodás nasi témakörében sem igazán hagyom szó nélkül a dolgokat,bár mindenki maga dönt.Saját gyerekről,saját életről és a döntést mindenki maga hozza!
Szóval én nem állok sorba a mivel mérgezted magad a hétvégén...beszámolókba.

És neked mi lesz a program?-kérdezték tőlem.
Széles szokásos hatásszünetes mosolyom után:megnézek egy cukormentes cukrászdát a belvárosban.
"Miért,olyan is van???"-hangzott a válasz erre.
Bizony van.Mert kell,hogy legyen!Nekem,nekünk,akik tudjuk,hogy a cukor:MÉREG!!!!

Szerintem ünnepelünk.....még este jelentkezem...és ott megtudható miért!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése