2014. január 9., csütörtök

csokizaba

Be kell szerezzem...ezt mormolom...
Ugyanis ha kiteszem a lábam,vagy...elmehet edzésre szabadon-bolt az útba esik,vagy éppen csak zuhizni megyek.....akkor történik valami....csússzannak a ch-k.Csoki formájában.

Én aki pontosan számolok,kiszámolok,elszámolok,fel-le osztok-szorzok mindig,hogy jó legyen,hogy rendben legyen...Nops mitől is lehet 1x hasmenés olyan iggazán kiadós?????
Hát 1 tábla csokitól,ahol 35 g nyi a fruktóz eleve tehát a napi adagot már átlépve és mellette még nem beszélve ami a kiszámolt kajába van fruktóz és italba....
Na én ettől vagyok kész.600 ft-ért veszem meg a kedvelt csokikát 2 táblát persze jó az jobb napokra.-Spar-
No de nem marad ott csak a doboz amiről azt hiszem hogy...pedig dehogy-hisz üres!
2 csoki 1200 ft a jobb napokra ugye.
Na ez aztán mindennek a teteje!
Beteszek neki plusz ch-t 30 at,hogy legyen sos helyzetre pótlás.Mit csinál?Elosztja a 30 ch-t egész napra és nasizik egész nap a 30 ch-ból.
Az eszem megáll!

Én este értékelem az egész napot.
Mi jön le?Katasztrófa vagyok,nem tudtam elérni.....keresztbe tett,igazán magának de ezt hogy értessem meg vele???

Nos elmeséltem neki a dializis folyamatát,ha majd 10 év múlva 2 naponta jár a szövődmények miatt.
Kíváncsi vagyok a következő napokra....
És még én figyelek és fotózok és a belem kilóg.Hát...nem egyszerű...

Ja én nem csokizom.Nagyon jól átálltam,minimális a csokifogyasztásom.Nem azt mondom nem kekszezem vagy nem eszem az általam gyúrt golyókat,de csökkentettem jóval!

Alig van itthon édesség és a diabos időszak előtt M is korlátozta magának.most egy tábla csúszik le.....Atyaég........ez kemény!

És akkor én vagyok a rossz,mert sajnálom?nem sajnálat,egyszerűen döbbenet,hogy meg meri lépni!
Ja és minden zűr kezelésében persze aktív szereplővé lépek elő,hogy tompítsam a helyzetet.

Még előveszek tanulmányaimból egy-egy igazán elrettentő példát minek mi a következménye és meglátjuk mi lesz.Azt tudom:nem veszek csokikát,a jobb időkre..egyelőre biztos kiírom a diab szekrény csoki gyűjtő helyére:készlethiány:)

Na irány a párna-fent jelzett!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése