2014. január 1., szerda

Cukor-cukormentes párhuzam

Ez Nagyi által készített torta,hm meg kell hagyni!De még diabeteses kor előtt,a diseign maradhat az alapanyag NEM!

Én kaptam torta,szép,naggggyon szép és szeretettel adták,de!Ha lehet jobban örülnék egy....kisebbnek és egészségesebbnek...Lehetne?

Ez már kisebb,de még mindig nem az igazi!

Ez egy szelet-Zila-de az alternatívál közül ennél maradok.Ez cukros,de nekem jó,M nak már nem lenne ideális a Zilás torta.Alternatíva:Bobajka,megyünk és megnézzük!!!!!Fényképes beszámoló következik majd erről!-cukormentes sütik,lekvárok,egyebek szaküzlete a belvárosban.

P szülinapi Barbie tortája.Nagyi tud valamit!És tutira veszem kiszámoltat velem egy olyat is ami már cukormentes és megcsinálja!

Mazsola,banán kivételével cukorbetegeknek is nasi,de számolni kell a ch-t benne!Aki nem cukorbeteg mértékkel fogyaszthat mazsit és banánt is!Nagyon hirtelen emelik a vércukrot!

ez már a Sweetkonyha,nekem tetszik!

bizony az életmódváltás ezzel jár,nagyon élvezhető

én készítettem,príma ch-kkal!

igen,ha nem ehetsz...még mindig ehetsz!De ezt!

Ebéd az én konyhámban.Valamit már csak tudok!

És a mandulás muffin....ízletesebb bármelyik chips-nél.
 
Na,rövid összefoglaló a diab-étkezésről.Van még felkérés milyen témákban írjak,mert van érdeklődés.Amíg nem dolgozom leülök és írok,de már hétfőtől.....kevesebb időm lesz netezni,de fotózok ígérem és minden jelentős dolog bekerül a blogba.
 
Persze..MINDEN!-ami kihathat a diabetesre,az életünkre,az étkezésre,a vércukorra.....és mint tudjuk minden kihat erre,az időjárás,a szerelem,a hormonok,a politika-mivel az egekbe szöknek az árak,így a ch-k előteremtése sem éppen egyszerű!
 
Egyet ajánlok csak!Cukormentesebben étkezni és mozogni!
Én megyek is ez utóbbit űzni...
Szép napocskát Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése