2014. január 7., kedd

Sweetmami facebookos oldal kapcsán

Ma ezt kaptam a Sweetmami oldalon..Annyira jó,mert azt írták olyan mint én vagyok,rám vall.És tényleg!A raktározott fotóim között is szerepelt már ez a kép!!!Megcsinálom,így hogy már javasolták is nekem!Köszönöm!!!
A másik feldobott témám a meki volt.Kaptam érdekes és használható bejegyzéseket a facebookos Sweetmami oldalamon.És igen,miért kéne tiltani ha számolunk vele-ch- és alapból egy virsli sem egészségesebb-írták ezt is kommentbe...
Megrendeltem,visszaigazolást megkaptam.Várom!

Felszereltettem a tv-met,eddig elhagyatott helyen volt,csak úgy.Néha belenézek,leginkább természetfilm megy a háttérben...Azt hittem kell majd a tv.De simán el lehet lenni nélküle.Ja és onnan jön a sok butaság amit elhitetnek velünk!Nekem mondhatják,hisz nem nézem!-és most amúgy is fáradt a szemem a sok ch nézéstől,monitor nézéstől...
Na ez az amit nem tudok még csinálni....Nyugodt hely,idő és minden körülmény kell hozzá.Majd egyszer:)
Még folyamatban van,hogy kell-e ez igazán kiegészítésképpen....Van ötlete?Ötleted?Tapasztalatok?/7000 ft/doboz az ára,ezért mérlegelendő számomra/

Találtam.Szerencsét kértem Tőle!!!!
 
Vc értékek a sport hatására 10 alattiak zömében,be-becsúszik egy-egy 15 körüli,de a sport leviszi:)Aránylag nyugi van!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése