2014. január 3., péntek

Esti zűrök

Nyáron a kék testfestéktől-valószínű-allergiás reakció lépett fel P-nél.Kórházaztunk az oedéma miatt.Este egy izomláz "nyugtató"krémtől vérvörös,lángoló gyermek visított,hogy ő ezt nem bírja.hosszú ideig eltartó langyos-hűtő fürdő...és Jegelés......
csak ezt tehettem,imádkozás...ezerrel,ne legyen nagyobb baj.
Lementem hídba-gondolatban mindenképp-mert eközben kűzdöttem a magas vércukorral....21 30-at írunk!!!
Na ez a kép az ami most jelképez.Ezerrel elől én,mögöttem a 2 gyerek és sprintelve a problémák elől....
 
Sírás,hogy már ebből elég,hogy nem hat az Inzulin,napi szinten email a Doktornőnek,tanácsért.
 
A másik oldalon a vegává készülő P...aki ténylegesen affelé,halad...és még a bőre sem mindennapi,az erőnléti edzést viszont lenyomja 2 órán át,ettől az izomláz...
 
És akkor még nem beszéltünk arról,hogy a téli szünetben minden nap 22-étől főzöm a ch-ra számolt ebédeket és mellette beszerzem a napi többi étkezésre is a ch-kat,ne legyen üres a készlet,mert fő étkezések attól vannak.
 
Szabadságra mehetek??????
Mindenki pihent,6-án munkakezdés...azt hiszem én fáradtabban kezdem az évet mint bárki...
De:
:)
Fogom a kezüket!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése