2014. január 20., hétfő

születési súly-eü-rendszer-szakmaiság

Csak egy zárójeles megjegyzésem van.
Gyermekeim M 4300 gr,P 4400 grammal született.
Olvastam egy tanulmányt,miszerint a 4 kg felett született babáknál a cukorbetegség aránya 90%-kal gyakoribb.
Kár,hogy nincs gyerekorvoslásban és védőnői szolgálatban MUNKA,nagybetűs munka...
Soha,egyetlen szóval sem mondták mire ügyeljek,sőt:a kórházban cukros víz ment,amikor éppen nem voltak mellettem,amúgy aztán amikor ezt megtudtam csak mellettem voltak a kórházban is amikor csak lehetett..

Egy kis prevenciót,egy kis figyelmet,mindenhol csak a futószalag....ez őrület!
Ajtón be,aztán ki....hogy ajtón belül mi történik:én már most tudom:csakis magunk tehetünk azért,hogy ajtón belül történjen valami!Nem szabad csak másokra bíznunk magunkat!!!!Először magunktól kell megkérdezni,utánajárni,picit tapasztalni..és bemenni az ajtón..ott feltérképezni mi az ami lehet ebből az egészből,amit hozzá tudunk tenni a mi kis gondolatunkhoz....mert már bizalom olyan nincsen egy idő után...

Emlékszem M-nál a genetikai uh elmaradt,az orvosom sorozatos nem ráérése miatt és már ugye teltek a hetek...pedig fogadott orvosom volt!!!
P-val is fogadott orvosom volt...

Hát a fene se tudja,azért javaslom az ajtó kinyitása előtt a tájékozódási szintet,nem szabad csak másra hagyatkozni.

Igenis ha 4 kg körüli a gyermek születéskor,akkor elővigyázatosság szükségeltetik!!
Mivel a cukorbetegség autoimmun betegség,így mondhatni:nem lehet kivédeni.De!
Talán mégis,ha más is úgy akarja.
Ezért vannak a szakmák,mindenki valamihez ért.De sajnos ,mégsem ért mindenki a szakmájához...

Nem bíráskodás,de csak beteg ne legyen az ember!!!

Pozitív,kellemes tapasztalat is van azért,ritkán,de adódik.Az sztk ban a sebészeten a főorvos annyira röviden,de nagyon kedvesen,gyereknyelven megoldotta P ujj-sorsát,hogy...elállt a szavam!Ahogy azt elvárható,itt beleértve a gyermekekhez előírt lélektani részt,pszichológiát,határozottságot és szakértelmet.

Lényegében M-nál is a vérvétel hasonlóképpen zajlott.Megnyugatató szavak...határozottság és szakértelem.Ezért nem is volt gond.

Telenor-számlarendezés-online a boltban.Befizettem,majd sms jött,értékeljem a kiszolgálást stb.1-10 skálán.

Igen!Ez lenne a megoldás,hogy az orvoslásban is ezt kéne tenni minden egyes ajtóbenyitás-valami történik és ajtó kinyitás-ajtó becsuk..és ITT,egy értékelő gomb megnyomás,akár kijelzővel,hogy mindenki lássa.Talán lelkiismeretesebb lenne az orvoslás napjainkban!

Zárójel bezárva.Elmondtam.Hú.Megkönnyebbültem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése