2014. január 24., péntek

Tű kicsúszás

Hideg van.

Ténymegállapítás után:esti tűkicsúszás...
Van ilyen,előfordul.
Mikor a kórházban nyáron azt mondták adjam be a fiamnak az Inzulint,kicsúszott a bőrből a tű...nem oda ment az Inzulin ahová kellett,nem a bőr alá,hanem a ki...nem ment be...Bénaság,idegeskedés,minden együtt.Ott korrigált a nővér.Amúgy is sokk alatt voltam akkor,utána meg pláne,láttam,rosszat csináltam.

Itthon más a helyzet.Nincs ki korrigáljon.Vagyok én,meg én.Ketten vagyunk:)))

Szóval a 9 egység Inzulin este 21 órakor nem ment be:M jött aggódva,hogy a fele,vagy nem is tudja mennyi nem ment be,elmozdult a keze.Farba adta nem volt jó szögben a keze-vagy nézte a tv-t is közben?-és jött 21,pár perckor ezzel.Máris jár ugye az agy....

Segítség!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr.nőt ezzel hívni?Á,nem.Akkor kit?Felhívom a kórházat.Így lett.Az ügyeletes orvossal beszéltem.Megnyugtatott.

Mértem éjjel és 3 kor.Hogy tényleg nyugodt is maradjak.(M nyugodt volt!)
Tökéletes éjjeli eredmények 4.5-5 körüli és reggel is!!!
Akkor lehet bement az az Inzulin mégis????

A frász kerülgetett.

Mindenesetre meg kell tanulni a helyzeteket-mondták.Ez is az volt és én még mindig pánikolok.Megoldom,de ott a pánik.Dolgoznom kell az ügyön.

Aztán a kóma állapotom sem engedte,hogy este blogoljak,éjjelezés és egy hosszúzás nap nem éppen ideális választás,de így jött ki.Túléltem,és így reggel írtam:)

Ja,ki nem állhatom a sapkát..látszik is a képen:)))

Szép napot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése