2014. január 20., hétfő

kicsit sok

Éjjelezés,aztán hamar reggel lett fél 6 kor keltem,hogy még mindennel végezzek,suliba eldobni P-át,aztán indulás a kontrollra.Na persze csak én készültem,kérdésekkel.Már eleve 15 perc csúszás volt ott...Gondoltam,hogy 20 kérdésből csak 10 lesz...Így is lett.Aránylag sima ügy,vérvételen sem volt ájulás,mint szokott,hősként viselte M a mai macerákat.Inzulinok maradtak,hétvégén a mozgáshiány miatt fél Inzulin egységgel többet ad.

A kórházban láttunk mindenféle gyerekbetegséget.Az ember szíve elszorul....Alapjában véve ilyenkor azt mondhatnánk,"csak"cukros,de most is telefonvisszahívást várok 20 as vc értéknél most mi legyen az éjjel...Nem szeretnék éjszakázni ma már,de azt hiszem a nyugalom kedvéért meg kell tennem ma is,mérnem kell....hacsak nem kúszik feljebb...

Ampullát reggel cserélt,azzal elvileg nem lehet baj...állítása szerint nem evett be addig,míg én P-val a sebészeten voltam..mert ugyanis megnyitották kis bibijét,kiürítették az oda nem illő váladékot...

Szóval közben banki ügyintézés is volt,mert nyilatkozat az utolsó napon megtettem.....a csodálatos törvények miatt....és vásárlás is volt,házimunka nem kevés és még ez-az,telefonok....lakodalom a családban hír infó:),P leesett a gyűrűről míg telefonáltam,vacsoráztatás és a 2 ruhaszárítót is leszedtem,úgyhogy még vasalok....

Valahogy nem győzöm,de leginkább az aggaszt,mi a manó lesz a 20 as cukorral...(Dr.nő visszahívott,semmi nem lesz,holnap ha látom az esti vc emelkedést 1 egységgel több Inzulin megy,igenám!-de holnap tesi óra,foci edzés és kosár edzés is lesz:)Na,ez ám a megoldandó helyzet napi szinten!

De tulajdonképpen nem is lenne jó,ha nem lenne teendő.....)

Megpróbálok még regenerélódni,holnap munka...élesben...

..és megjön a könyv is...az Alapítvány szerint a napokban.....Hurrá!
és állítólag:jön a tél.Felöltözni!!!És vc-értékeket szinten tartani!!!-amennyiben lehetséges ez ilyen fronthatásoknál...

Szép estét Mindenkinek!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése