2014. január 30., csütörtök

logisztika

Hm,de vágyom erre.Egyelőre ubi van,de csak a hűtőben:)))

Na de végre itt vagyok.Nagyon pörgős a hét....
A Hétpettyesek könyvét fejezetenként olvasom.Emésztegetem közben az egyes diabeteses történeteket.nekem sok-kkkkk-lenne egyszerre elolvasni,hagyok időt magamnak apránként,így még képes vagyok befogadni,s feldolgozni az ott olvasottakat.


Már -már logisztikusnak érzem magam.
Volt szülő aki megjegyezte a suli előtt,hogy ő semmit nem értett a mi beszédünkből(M és én köztem)ami egy táskacserénél zajlik,M edzésre én P-át várva hazaviszem a sulis táskát és P-át.M edzésre egyedül megy egy másik kerületbe.
Szóval mi volt a T1-el?Tesin 10-10 elég volt?Most a gyorsat vagy a lassút eszed meg?50 a vacsid de tettem be plusz ch-t,ahogy érzed majd.Az U2 a táskád első zsebében van.Víz a flakonban!Hipózás volt?mennyi?Kell még csomag?

Valami ilyen egy beszéd nálunk.Vagy egy étlap:R40,T1,T2,E 60,U1,U2,V 50,Pv 10.

És a mellékes 10-10,edzés,mindennapos tesi és foci.

Egy ebédlőasztalnál ülés velünk is logisztikus,ezáltal misztikus és frenetikus.

Aki evett velünk már kérem ne mosolyogjon!!!!

Egy heti bevásárlás is logisztikai képességet követel.

Most hétvégén kölcsönöztem még 2 gyereket.Kirándulunk.Fejben megtervezve.Szeretem,ha programozunk,jó társasággal,öröm!

Beszámoló lesz!

És még valami.M ügyes.Példaértékű,de!!!
Még alig léptem ki az ajtón,még a lábujjam bent,visszaléptem valamiért...a szája már nem volt üres...Tucccccc keksz....Hát,mondom még a lábamat se tettem ki...A csibész!:)

Amúgy olvasva bejegyzéseket nekünk a sulival nagy szerencsénk van.Elfogadó és toleráns az Intézmény!!Év elején én mindent nyomatékosítottam és ezt ők radarként vették is.Működik!

Mindenkinek logisztikusan tervezett szép estét kívánok!Jó vc-értékeket reggelre!

Szerencsére jól vagyunk.P egyre többször mondogatja,hogy éhes.lehet,hogy a pro Gastro?Szedi mind2 gyerek reggel...1 kk-nyit.Kúraszerűen fogom nekik adni kis szünetekkel.Ha hat,behozza az árát!

Szép estét!
Sweetmami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése