2014. január 4., szombat

honeymoon

Azt hiszem ez így van,az én esetemben 2x-esen.
 
Ez a mentő mellény már jó lenne élete végéig,mindig mindenhol,mindenképp!
Ma a Doktornővel már chateltem szinte,nem igazán elfogadható az állapot.Valószínűsíthető,hogy vége a mézeshetek időszaknak,több inzulinra lesz szükség.
itt van igazán az a felismerés,hogy tényleg nincs visszaút...A szervezet csak a külső segítséggel fog működni.
Az autó is csakis jó minőségű benzinnel/gázolajjal működik csak,némi olajjal és egyéb extrával.Már M is.
 
Ha nincs benzin/gázolaj a gép-motor nem működik,leáll.Ha olajat kell cserélni vagy az extrák némelyike nem éppen megfelelő akkor is hiba csúszik a gépezetbe.
 
3 havi kötelező szervíz és a mellékes "autómosások" a jó közérzetért.
Élményt szerezni az autóval,eljutni vele ide-oda,messzire és vigyázni rá,hogy megmaradjon a szép metál fényezése.
Túlhajtani sem szabad éppen,mert nem tesz jót neki és néha hétvégi autóként kell vele bánni,mert megérdemli a pihenést!
 
Könnyen karcolódik,vigyázni kell a kárpitra is.
Nekem a legszebb disein az autószalonban és vigyázok rá,fűtött garázsban tárolom és soha nem cserélném le másik típusra!A legjobb futóműve van és a lámpái is "mosolyognak"
 
P nak sem árt a mentő mellény-hihetetlen érzékeny mindenre.Ma a vega lány tényleg nem ette meg a marhapörköltet!!!3 napja lekvárt eszik,mézet és tea vajat...
Na most aki ismer és tudja milyen a ch-számolt M étkezés és a P általi egyszeri étkezés.....és én ott ülök közöttük.
Nem sokat eszem.:)
 
Rendszerint nem is együtt zajlik pont ezért az étkezés.Van egy nagyon jó tervem,megosztom majd amint megvalósul,hogy mindenki jól járjon és időszakosan együtt is menjen a dolog:)
 
Mélyponton vagyok,ma bevásárlás közösen.Több ezer ft ch-k megvásárlása.Bolero polcnál találtál egy kis állatot?Édes Yoda mester kukucskál rád,nem?Hát ott jártunk,megsétáltattuk picit:))))
Ritkán iszunk Bolerot de már megszokássá vált,hogy a Bolero-polchoz plüss állatkát viszünk:)
 
S.Norbit hívtam segítségül délben.Rízskoch-ot próbálok ki,amint kész-fotóval mellékelem.
 
És még a Jó Isten lehetne segítségemre....mert őrületességes állapot ez amit nekünk véghez kell vinni nap mint nap...a számok világa nálunk.....olyan...mint másnál a......pl érdeklődés:hogy vagy?Mert már számokból tudjuk ki hogy van és mikor mennyit lehet és egy cédula sem véletlenül hever nálunk felcímkézve számokkal.Nevekkel,név áthúzva,naptárban időpontokkkal...inzulin szobahőmérsékleten 28 napnál tovább nem tartható,melyik napon mennyi ch,edzésnapokon 2 étkezéssel több,és megannyi info.
 
Fáj a szemem a sok apró ch feltüntetett érték nézésétől,a vásárlás nálam agyrém.Szó szerint szemfájdalmam van ezeken a napokon,na jó azért egy-egy blogbejegyzés is pár zsepi elfújással jár és az internetes diabetes-kutakodásom sem mindennapi teljesítmény.
 
Hát,nem vagyok hű de jól,óriási eröltetett téli szünet volt minden élményével és kevésbé élménydús pillanatával együtt.
 
Szerintem én is veszek fel egy mentőmellényt a blog elejéhez kapcsolódva és akkor nem lehet baj.
 
(felvettem)
 
Talán inspirál majd,hogy a Bobajka üzlet 6-ától újra kinyit és mehetünk tesztelni.Ez egy új világ,új ízekkel,új helyekkel.
Persze beszámoló lesz a blogban.
 
Szép estét mindenkinek!
Azaz édes-mézes szép estét,nagyon "édes"voltam?
Sweethomeban még ez is engedélyezett!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése