2020. november 26., csütörtök

3:1-ben-'Fontossági sorrend van"







Nem tágítok ettől...fontos mikor mire szánunk időt!

Sweet November c.film...ALAP mű nekem.Mikor legelőször láttam nem tudtam felfogni,megnéztem még egyszer akkor már csak zsepivel kb több részletben láttam,azóta eltelt pár év minden évben megnézem November 1-jén.Most elmaradt az 1-jei nézés,de November van.Megnézem.Szabizom 30-án novemberben,lehet ezért kaptam ezt a napot.Lesz rá időm!

Hihetetlen jól megírt történet!Számtalan életszerű dologgal átszőve!
Csupa érzelem,csupa élet!

Ajánlom megnézésre!
Én ott és akkor átértékelődtem.
Nekem ez a film az életemben hozott egy óriási változást!
És ezért is vagyok ilyen,amilyen.
Nekem dvd-n megvan...ágyban,párnák között nézve is megnézhetem.
A másik sorsszerű átértékelődésem akkor volt mikor Sweetmami-ként kellett tovább élnem az életemet és kaptunk egy diabetest a családunkba...a másik vonulatom azért van az étkezések kapcsán,hogy van kikerekedett szemem és van megjegyzésem.

És most volt még egy átértékelődésem...a Covid megjelent az életünkben....Már semmi nem olyan mint volt....Az "űrmanók"orromba turkálása kapcsán éreztem,hogy nem ez nem az a hely ahová születtem...
Na ezért nincs olyan,hogy "nincs rá idő!"
Van,"csak fontossági sorrend van"!
Érdemes rákeresni a filmre!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése