2020. november 25., szerda

Tenni-venni legyen időd!

Nagyjából ez vagyok én(😊).Sweetmami állandó nyafogásai:)))))Jól van na,én jobban szeretem a háztartás előtti és utána való dolgokat.össze is szedtem párat a fotótáramból(elég privát)...és igen ez így van,nekem valamit tenni-venni kell,hogy legyek valaki...és a karantént ezért sem bírnám na meg a 60% bérről nem is beszélve....Covid utálatom kitart és jó látni a tenni-venniket,mert igen az élet erről szól.Ne nézzünk annyit tv-t,inkább beszélgessünk,jöjjünk-menjünk amíg lehet és ami jó azt csináljuk.Ami nekünk jó,AZT!!!Továbbra sincs cukor ha nem feltétlen nincs más megoldás...és a lépésszámláló is alakuljon mert a jó "séta" megtartja az egyensúlyt.Erre törekedve:tenni-venni képeim akit még érdekel és van ideje erre😉


Amikor jógázom az feltölt nem nyafogok...

Gondozom a virágaimat.Bár a kaktuszaimat gyakran nem kell öntözni de....figyelek rájuk!

Akkor is utazom ha esik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szeretem a fákat!

Kreatív vagyok mindig!Kitalálok,megvalósítok!

Imádom a naplementét!

A gyerekekkel szeretek lenni!

Mindig elteszek mindent,rend a lelke mindennek!

Élj!Most!Ez elvem és hirdetem is!

Amikor lehet mozgok!

Ilyen is van...és akkor utána helyre áll a lelki békém.

Mindig kihívásokat keresek.Ez is az:)

Szeretem az állatokat!

A kávé elengedhetetlen!

Ez tipikus mottóm!!!A hűtőmön is kint van!

Legyen időd szeretni.Teremtsd meg a fotózás lehetőségét!Mellettünk profi fotós készített romantikus képeket egy párról.nekem is kellett.Letettem a pár mellé a földre a telefonomat és pózba vágtuk magunkat.10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...és máris opcionált a telefonom.Mi az,hogy csak a párról készül kép a naplementében?Hát megteremtem.

És a kihívások teljesülnek is!


Mutatok valamit.Én indítottam útjára úgy nagyon régen... 2010 fele....Világot jár.....ismerősök utaztatják és fotókat küldenek ami egy Facebookos oldalra kerül.Rajongó tábora lett idővel.És idővel 2 adminja van a Kungfu rajongó tábor oldalnak,köszönöm V.,nagyon hálás vagyok neked a sok-sok szervezésért,mert bizony Mi működtetjük!!!!!!!!Postázunk,írunk,posztolunk,és kapcsolatot tartunk!Kungfu💓

A kávé mellé bizony jár  a nasi.Ez bizony a sok ezzel-azzal járó munka után nagyon jól tud esni!

És dolgozom is....mindig időre,lehetőleg alaposan...

Könyvtárba is bemegyek,időzök...általában ott olvasgatok,hazahozni nem igazán jön össze,mert akkor időt is kell/ene vennem hozzá!Így meg szakítok egy-egy órát könyvtárra.

Van példaképem így óriási ösztönző erővel bír nálam,hogy fejlődjek!🙏

És van amikor a fotózás is örömmel tölt el!


Sok helyen ott vagyok,érdeklődök,kontárkodom....:)

Van,hogy sütök is.Ch-csökkentetten és cukormentesen!

Kihasználom a napfényt....

Őrzöm az emlékeket...(fotón)


Megélek dolgokat itt Anyummal.💓







Van,hogy falra mászom....

Mindig vannak dolgok amikre vágyom....

És a fotózás is minden nap leköt:)

És igen azt szeretem ha főznek rám:))))))))))))))))

Mert én is főzök és szívvel.Szívvel főzni jó,ha szívvel is fogadják:)

Általában napi rutin az efféle mozgás nálam.

Imádom a humort és ha át is tudom adni,és vevők rá!

A kávézás módját is imádom!



Néha rózsszínbe öltöztetem a lelkem....(is)

És igen,nagyon tetszik az efféle kimozdulás...


Tanulok is.Ha kell.És akkor is amikor én szeretnék fejlődni.

A gyerekeim:💓💓


És van élmény ami még mindig erőt ad!

Figyelem a természet szépségeit!

Van az a kanyar ami bevésődik és ott sok mindent eltervezel..........

Humor nélkül aligha jó élni.

A barátságok,amik nem múlnak.....

A sikeres egyetemi felvételi ponthatár!

Mindig adok lehetőséget!





És a testvér:💓Hívd fel ŐT és beszéljetek!(Jó lesz,meglátod)

És igen a honnan hová jutás.....

Családi képkockák........Utazásról.Így is lehet:😉😊















Imádtam minden percét!

És a 💓.Amíg tudod tartsd fenn!



Néha vedd meg!Kötelező!!!!!!!!!

És zárd szívedbe a családodat!!!!!!!!!!A legfontosabbak!!!!!!!!!

Vedd észre a szivárványt!

Rajzold meg magad!

Tégy hasonlóságot,beszélj róla!

Fogadd ami jön.(én ovisom rajzában)

Menj,Jógázz!

Diabos torta,csupa cukor...de ezt kérte.....hát add meg neki!

Mikor vasárnapi reggel van és sokan vagytok!💓

Sportolj!

Használd ki a lehetőségeket.Értekezleten voltam mikor csörög a telefonom....M az és hív.Felveszem.És hangosan mondja"Megvan a fotó" így mindenki tudta megvan a várt fotó Semírrel!

Süss!

Legyél elégedett!

Alkoss!Lepj meg valakit ezzel.Anyukámnak készült amikor rákkal műtötték és Covid 1 hullám volt éppen,nem tudtál vele lenni!"Fény-ablak"💓

Sztorizz!

Húsvéti locsolás,vállald!

Covid 1.Húsvéti meglepi online az ovisaidnak....Minden nyúl egy gyereket szimbolizál...

Legyél jó Oktató,jógáztass!

Szeresd a családod!💓

Mindig legyen erőd valamit tenni,valakiért tenni!!!!!!!!!!!!!

Édesítsd az életed!

Sweetmami




 

2 megjegyzés: