2020. november 30., hétfő

Otthon üljek a maradjotthonban?


Karácsonyház.Gödöllő.
Kinéztem.És így is lett.Ott voltunk.Bkk-val,Hévvel.2 óra út oda és 2 óra út haza.És érj haza 20 órára,de 19 48-ra sikerült:)(A Hév rendben volt,meleg van és nincs zsúfoltság,érdemes így megközelíteni és a Téren tesz le,egy zebra és ott a Karácsonyház)

Minden csupa Karácsony!

Minden megvehető.Semmit nem vettünk.Az élményért mentünk!



A Manók hát nagyon cukik!!!


Varázslatos kis városka!


A felvonó mindent visz!


50 fő mehetett be egyszerre,másfél métert kellett tartani és fertőtleníteni.És kb 100 fő várt a bejáratnál,kb 55 perc volt a bejutás.betartották az 50 föt!Amennyi kijött annyi mehetett be!Mikor a Hévre ültünk már sötétedett,de még állt a sor a bejáratnál....
(Drága rétes(600ft/db),drága gesztenye(800 ft egy zacskó) kapható a várakozásnál.Az a jó,ha otthon azzal teszed tele a pocakod ami jólesik és tudod mi tesz jót neked.....-ez egy javaslat)

Érdekes karácsony elé nézünk......
(Gödöllőn a Frei Caffe-zót nem tudjuk kihagyni,elvitelre forró cappuccinot ittunk ...a hideg napokon is tervezni kell és a mosdó sem utolsó hogy a Covid idején alig van nyitva bármi!!!)
Volt pár hétvégi történés,mert nálunk mindig van....még úgy is hogy a 2 kamasz külön utakon és abból az egyik rendszerint dolgozik hétvégén amíg engedi a Drága Covidunk....

Amikor autószerelő Párod segít főzni...ott is megy az egyensúlypróba és a mechanika....csupán szórakozásból:))))Számolt ch-mert a diabetes velünk van💪

Advent első gyertyáját meggyújtani.....itt az idő,lassan talán díszítem a lakást.Még dilemmában vagyok.....de megcsinálom a helyzet ellenére is,mert karácsonyt várni jó!Igen a minimál az...A KEVESEBB TÖBB!!!!-elvet vallom.

Vennem kellett valamit ebédre....toporogtam kb 10 percet a húsok előtt.....P nem eszik húst,ha húst veszek kell mást is venni ha húst veszek akkor milyet...továbbhaladtam majd lesz valami alapon...Mirelit pult...ott is ácsingózás,gombócok,nem opció sok ch,aranygaluskával szemeztem egy levessel jó lehet de...huhh sok ch max. kevéske desszertnek tudnám elképzelni,de még úgy hogy én készítem a tésztát és Eritrittel a pudingot...talán elmenne ch-ügyileg....De nem tettem a kosaramba.Mirelit pult:egy család jön és a Hölgy elnézést kér tőlem,hogy a toporgásomtól elférjen és kivesz 2 zacskót a férjére néz aki bólint.
Hm,gondoltam egyből ha nekik jó,nekem miért ne lenne az?Így lett ebédem.Bár otthon volt nagy nézés hogy mi ez a maci,de:)-Legalább színesítettem az ebédünket egy kis újdonsággal.Néha így lesz döntés,mert már a napi főzéseket kitalálni nem egyszerű!!!!

És volt csavargás.maszkban,érjhaza 20 órára is....Csodálatos a kivilágított Deák tér...


Találtunk egy helyet a melegedésre és árultak forralt bort!Nagyon jólesett a hidegben!!!!

Csodálatos a Bazilikánál a karácsonyfa!!!
És a legjobb az volt,hogy mindezt sétálva tettük meg és ez a hidegben nagyon jót tett nekünk!!!!Ha otthonülök a maradjotthonban akkor nem biztos,hogy a vércukrunk ennyire jó lesz és bizony a hidegben edzett a szervezet és az immunrendszer csak erősödni tud!Ez is egy nézet és amíg lehet én megyek is,persze szabályokat betartva!Hetente tesztelnek mivel pedagógus vagyok így fény derül majd minden dologra....

Adventi zsákok itthon.....nagyon jót találtam ki a 2 kamasznak.Külön írok majd erről!Holnap nyílik az első zsákocska!!!

Csupán így tegyél!Csak ennyi!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése