2020. november 21., szombat

Kékestetőn-aztán érj haza-IDŐBEN!

Van az a pont mikor már tényleg meglepni kell engem.😊

Leesett a hó a Mátrában(mondta a Rádió).És hát élvezhettem...a délutáni minimális megmaradt havat.Nagyon hideg volt,gyönyörű sétát tettünk.
Semmi nincs nyitva.
Így vittük a pár falatot magunkkal és innivalót is...És érdekes volt,eljött a 16 óra,a parkolók-elég sok autó állt bennük-elkezdtek hazafele szállingózni....érj haza 20 órára érződött nagyon...és a sötétedés.....elcsíptük a naplementét is az erdőben...és Budapesten egy repülő éppen felettünk szállt ,a reptérnél mikor az úton haladtunk el...így időzíteni nem lehet,hogy a repülő "éppen súrolja" az autód tetejét.Imádtam!

Az ebéddel reggel/délelőtt bíbelődtem,picit mérges is voltam magamra mert sok összetevős volt és nem otthagyós....Így a programozásom csak ezután kezdődhetett el....
A holnapi ebéddel már picit lightosabb-an bánok és talán reggel nem hajnalban kelek a megszokás miatt...Mivel nem lesz jóga órára sietés még az is lehet reggel egy online jóga beleférne az internetről...

Remélhetőleg ez a Covid sem okoz a cukorbetegeknek nagyobb fejfájást mint amit egyébként szokott előidézni...olvastam több helyen mennyivel hatványozottabban ki vannak téve a betegségnek ők....Azért ez sokszor bevésődik a fejembe így napközben.
Hát vigyázzunk rájuk!
És Ők  is magukra!🙏


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése