2020. november 24., kedd

Holnap:tesztelés

Érdekes ez a világ...
Körülöttem fáradt,"nemistudomhogyvagyok"érzésű emberek....és olyan fura a világ is.
Korlátozások,szabályok,mindenütt intelmek...
A maszkot egész nap viseld,nem baj ha nem látsz mert a szemüveged párás....nem baj.Legyen a szemedig a maszk és hát legyen nálad törlőkendő az állandó törlésekre,hogy nyomon kövesd az udvaron a rád bízott gyerekeket!😉
De:
Egyszercsak azon vettem észre magam,hogy így mentem az udvarra a munkahelyemen...Szememig maszk de a cipőm is "maszkban".Ma már igy  védett voltam és a környezetem is.....
Ja,holnap tesztelnek...délután....
Kíváncsi leszek a védelemre avagy a nem védelemre.Gyerekek között dolgozom....nálunk nincs távolságtartás,hogyan is lenne???????És bizony ő nem,ők nem tudnak még olyan illemet tartani mint mi felnőttek,bizony nem úgy köhög,bizony nem teszi a hapcinál a szája elé a kezét..és igen.....több órát vagyunk egy légtérben velük.....

Holnap tesztelés.
50-50%
Pozitív esetén 10 nap otthon se ki se be a 2 kamaszommal...
Negatív esetén megyek és dolgozom azok helyett is akik pozitívak lesznek és újfent ki leszek téve a csoportosulásnak,mert az ovi nyitva marad.....azaz lefordítom.előbb-utóbb borítékban a pozitivitás...

Mindenkinek csupa szépet és jót!

Ui:💓-ed is jelez,hogy nem megy dolgozni....olyan "nemistudomhogyvagyok"-érzéssel bújik az ágyikóba este.....

A holnap sokmindenre rávilágít!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése