2020. november 15., vasárnap

És a maszk alatt mosolyogni egyet...

A Diwali megnyugtatott este...sok-sok fényt gyújtottam....

Az elvitelre.....olyan szlengesen használjuk,hogy már fel sem tűnik mit veszítünk az életben,mindennapivá vált hamar...A forró tea felmelegített...

A karácsony-alagútban kívántam valamit....ha én lennék a Mindenható már nem lenne az,amit kívántam!!!De nagyon bízom abban,hogy valamiképpen a kívánságom teljesülni fog!!!🙏
Csak a csodákban hihetünk!!
És önmagunkban!

Tégy olyat minden nap amit egyébként halogatni szoktál!!!Nem tudhatod meddig teheted meg!

M-nal beszélgettem diab témakörben,jót beszélgettünk,lesz majd egy házi projektje az egyetemen  amiben a diabetes kap főszerepet.Nagyon büszke vagyok Rá,hogy segít ,hogy beszél róla és több embert szeretne megtalálni a betegséggel kapcsolatban!

Én már nem változom.Maradok Sweetmami és ott ahol úgy látom javaslok,megbeszéljük,szóvá teszem-mindezt azért,mert néha kell egy hang,egy külső vétózás,hogy talán lehetne másképp is.

De leginkább a Coviditis betegséget szüntetném meg!Mennyire utállak Covid!
Utállak!
És soha nem lesz ez másképp!

Erős maradok és pajzsként ellenállok,mert így akarom,esélyt sem adva a coviditisnek!
Ausztria szigorít....és holnap hosszúzni megyek,mert már kiesnek a kolléganők és nincs ki dolgozzon......Én erős vagyok és maradok is,és tudom a 4 egység alatt be,bent tart és 4 egység alatt ki...erősítem a tüdőm!
És megjegyzem utálom a Covidot!
És mikor elmondja a hírekben a tudósító,hogy a cukorbetegek milyen hatványozottan érintettek a covid-témában....ott tudnék ordítani egyet!

Vigyázzunk egymásra!
Holnaptól utcán,munkahelyen(16-ától),boltban non-stop kötelező a maszk használat.kb 10 órát leszek maszkban folyamatosan.
...és a maszk alatt mosolyogni egyet😉



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése