2020. november 8., vasárnap

"-Rám sétált egy hölgy..."-részletek a bejegyzésben

Fordított világunkban egy fordított világ....megpróbálom túlélni az élet adta DELETE gombokat....mindent törölnek az életemből...

Én viszont azt tudom a pillanatokért élek.Ezért is fotózom.Képes vagyok egy fotóért sokmindenre!Nem a fotó minőségi kivitelezése a cél hanem az általam megélt ott és akkor pillanatban mit éreztem!

Tegnap is volt egy ilyen.Az árnyék fotó(nk) készült és addig-addig tanakodtunk ki nyomja le az opcionáló gombot,míg ez történt.Rám sétált egy hölgy....:)Érdekes,az ő árnyékképe is.Mennyire erős tónusú az enyémhez képest....Spirituális gondolkodásmódom egyből beindult.....Érdekes kép...

A jövő heti műtétem tervezetten előkészített volt.Orvosi labor,egyéb műtéthez szükséges vizsgálatok pipálva,általános jó állapotot teremtettem,lelkileg ott voltam rendben zöld lámpa,ételrendelés pipa a hétre,gyerekek miatt pénzt vettem le legyen tartalék ha én nem vagyok legyen megoldás számukra,ruhák készenlétben,utazótáska előkészítve,pár napos kórházi bent tartózkodásra előkészültem....Erre K.M.miniszeter:"keddtől eltörlik a műtéteket,beleértve az egynapos sebészetet is"

Már néha nem tudom tudok-e normális maradni...
Itthon nálunk már a véleményedet sem tudod elmondani a Covid bekavar rendesen,generál,szít-ez a cél....
Izgulok,hogy M cukra rendben legyen mindig és ne legyen szükség orvosi ellátásra a diabetes miatt.
Mentsd meg Uram M-t a kórháztól!A Covid-mizéria nem hiányzik senkinek sem!

És a diabetes mindig szem előtt....még én is ch-csökkenetett tésztát eszem....Megfigyelés,hogy M-nak nem a legideálisabb a ch-csökkentett tészta,a hipózás lehetősége nagyobb!Még keresem azt a tipúsú tésztát ami jó lehet.Viszont a 27000-30000 lépéssel napi szinten nem is csodálom,ha hipózik.Ikeában dolgozik és egész nap megy...Az biztos a felnőtt életében nem vállalhat ilyen munkát napi szinten,mert hipókkal tolja végig a napot....Egyetem mellett diák munkának elmegy.
Nem irigylem a diabetes-es embereket,viszont nagyon tudom támogatni őket ha van felém kérésük!Szívesen segítek ha tudok!

Most olyan hét lesz,hogy hétfőn még dolgozom és 4 napra kivettem szabadságot a műtét miatt....Maradok itthon és.....
A többit majd olvashatod itt a blogban!😊-ha érdekel!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése