2020. november 7., szombat

Ősz Esztergomban-(hívást várok a klinikáról...)

Kirándultunk.A gyerekek is délutáni itt-ott voltak...az idő csodálatos volt.Én meglepiként Esztergomot kaptam,egy ottani kávéval,teával,őszi pompázatokkal!





Kellett már nekünk....az időt meg kell becsülni amit egymásra szánunk!!!!!És szeretem a helyet,már nem tudom mennyiszer voltam a Bazilikában....az ősz színei és minden egyéb a kedvencem/ünk.És igen kell egymásra időt szánni.És MINŐSÉGI IDŐT!!!!!

A Panoráma térben hát.....az a melegség ami áradt.....töltődés volt a javából.Otthon ebédeltünk,én főztem a családra és utána indult mindenki az útjára.Így elég volt a folyadék délután.A vacsorát otthon fogyasztottuk el.Nincs MC DONALD'S stb.😉Sweetmamiként még a melletünk haladó autósra is csúnyán nézek ha dohányzik az autóban és éppen energiaitalt iszik mellé....


A HIT ereje az amiben hiszek.Csodálatos pár perc az amikor gyertyát gyújtasz és nézed a fényét...

Óriási az ajtó,gyönyörű,monumentális!És a felújítás után most nagyon szép is lett!

Hát igen,itt jó volt az őszi séta,kávéval.Nekem meglepi volt.A kupola most zárva van....felújítás alatt....
Más:

Azóta az autóban hallottam a hírekben.Keddtől elhalasztják a nem fontos műtéteket....
Azaz újfent elmondható,hogy keresztbe húzza a Covid a számításaimat...
Nem sírok,nem dühöngök.
Várom a telefonhívást a kórházból.....a megerősített hír miatt.És az új időpontot is biztosan megmondják.
No komment.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése