2020. november 17., kedd

Sweethome pillanatképek a Covid idején

Reggel 6 óra.Felveszed a munkát.



Ügyelet van.Csak pár gyermekre felügyelsz...a vírus miatt lecsökkentették a lehetséges összes kontakt számát...

Üres minden,nincs csicsergés,minden olyan más...

És megint bevillan,remélem nem kell gyakran orvostól ez-az,mert megint csak a telefon marad mint opció....remélem a cukor sem vacakol majd M-nál....remélem a Covid is békén hagyja őt,mert nem kéne még rövid távon sem vendégnek!A diabetes elég csak úgy magában is!

Előkészültem az esti jógához,légzéssel,hisz egész nap maszkoztam!!!!!
És megtörtént!🙏
De előtte még megsütöttem a gyerekeknek a holnapi ebédet sk.pizzát.Magas a ch de én készítettem és olyan amit szeretnek a gyerekek.A bolti se másabb és az mégis mű....Opcionálisan meglátjuk mit eredményez majd a napi cukoreredményben!
Illatozik a lakás,meleg van,van légzés szabadon és mindjárt tilalmi percek....alvásra használom,hisz 4 50 kor ébresztő,fel kell venni a 6 órás munkát.Covid ide-oda,ez van!

Egyelőre D-vitamin,C-vitamin,mosoly a maszk alatt-és rágózom is mert így lehet:))))-és ez nagyon jó benne!!!😉,és figyelek arra legyen mozgás napi szinten és nagyjából ne hízzak,mert az nem jó egyik betegségre nézve sem.A gyerekeknek felkínáltam a vitaminszedés lehetőségét.Nem tudom már eröltetni,a saját döntésük ,hogy beveszik-e és akarnak-e valamilyen tartósabb védelmet maguknak.
Az online-tanítás azért eredményez ezt-azt a hűtőszekrény környékén....Általában üres....
A lakás több pontján ég a villany,mert minek lekapcsolni??????
És még mi mindent tartalmaz az otthonlét 2 kamasszal!!!!!!Jobb nem is tudni róla,és még dolgozom,annyira nem tűnik fel.....
Szerintem nem is akarnak egy HOME OFFICE-anyát haza maguknak.Egyik nap is telefonüzi:"egy erdőkerülés még nem ártana"-éppen úton voltam hazafele már....Ugyanis nagy főzés volt a konyhában otthon.
Hát,ne akard tudni mit láttam ott és akkor mikor hazaértem!😣😲





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése